Pòsters (Càtedra de Desenvolupament d'Organitzacions i Territoris Saludables i Sostenibles)

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 19
  • Item
    Open Access
    La evaluación en la flipped classroom
    (Anabel Ramos, Isabel del Arco, Joan Segura, 2022) Arco Bravo, Isabel del; Ramos Pla, Anabel; Segura, Joan
    Esta guía educativa se ha elaborado en el marco del proyecto "El modelo flipped classroom: herramientas de evaluación compatibles con la docencia híbrida y virtual" de la convocatòria de Projectes d'Innovació i la Millora de la Qualitat Docent 2021 de la Universidad de Lleida.
  • Item
    Open Access
    Tópicos y soluciones de la evaluación en la universidad
    (Anabel Ramos, Isabel del Arco, Joan Segura, 2022) Arco Bravo, Isabel del; Ramos Pla, Anabel; Segura, Joan
    Esta guía educativa se ha elaborado en el marco del proyecto "El modelo flipped classroom: herramientas de evaluación compatibles con la docencia híbrida y virtual" de la convocatòria de Projectes d'Innovació i la Millora de la Qualitat Docent 2021 de la Universidad de Lleida.
  • Item
    Open Access
    Guia educativa sobre l'espai, l'aire i la llum
    (Anabel Ramos, Isabel del Arco, 2020) Ramos Pla, Anabel; Arco Bravo, Isabel del
    En aquesta guia educativa es presenten els principis bàsics per treballar l’espai, l’aire i la llum a l’escola. També es donen pautes per tenir un entorn (en els tres aspectes) saludable.
  • Item
    Open Access
    Guia educativa sobre el bon ús de la veu
    (Anabel Ramos, 2020) Ramos Pla, Anabel
    En aquesta guia educativa es presenten els principis per tenir un bon manteniment de la veu. Així, evitaran possibles problemàtiques relacionades amb la veu, les quals sobretot té el professorat.
  • Item
    Open Access
    Guia educativa sobre el rentat de mans
    (les autores, 2020) Guitard Sein-Echaluce, Ma. Luisa; Espart Herrero, Anna; Selva Pareja, Laia
    En aquesta guia educativa es mostren els principis bàsics per mantenir una bona higiene de mans als centres educatius, sobretot en temps de pandèmia.