Som l'estructura responsable d'assessorar i donar suport als processos d'ensenyament-aprenentatge presencials i online de la UdL. Promocionem processos d'innovació docent i la utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació en els processos d'ensenyament–aprenentatge presencials i no presencials, focalitzant els esforços en assolir elevats nivells de qualitat pedagògica. [Més informació]

Recent Submissions

  • Malalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4D 

    Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
    Què s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives ...
  • Malalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4C 

    Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
    Què s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives ...
  • Malalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4B 

    Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
    Què s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives ...
  • Diagnòstic precoç de càncer colorectal. Seminari 3D 

    Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
    És possible el diagnòstic precoç del càncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
  • Diagnòstic precoç de càncer colorectal. Seminari 3C 

    Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
    És possible el diagnòstic precoç del càncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
  • Diagnòstic precoç de càncer colorectal. Seminari 3B 

    Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
    És possible el diagnòstic precoç del càncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
  • Análisis de la composición geométrica y perspectiva de una obra pictórica del XVIII 

    Argelich, María Antonia (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018)
    Giambattista Tiépolo: La traslación de la santa casa de Loreto (boceto), 1743, óleo sobre lienzo, 124 x 85 cm. Gallerie dell’Accademia, Venecia (modelo preparatorio realizado para el fresco de la Iglesia de Santa Maria de ...
  • Análisis de la composición geométrica y perspectiva de una obra pictórica del cinquecento 

    Argelich, María Antonia (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018)
    Jacopo Robusti (llamado Tintoretto): Traslación del cuerpo de San Marcos, 1562-66, óleo sobre lienzo, 421 x 306 cm. Galería de la Academia, Venecia (realizado para la Scuola Grande di San Marco, en Venecia).
  • Transcripción fonológica AFI 

    Calero Fernández, Ma. Ángeles (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
    Transcribe fonológicamente los fragmentos que se señalan en negrita en las siguientes frases. Utiliza el alfabeto de la AFI.
  • Rasgos articulatorios de las consonantes ARFE 

    Calero Fernández, Ma. Ángeles (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
    Rasgos articulatorios de los fonemas consonánticos del español
  • Els carbohidrats 

    Guillén Martínez, Pere (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
    Els carbohidrats són biomolècules orgàniques formades bàsicament per carboni (C), hidrogen (H) i oxigen (O), que de forma general, tenen la fórmula empírica Cn(H2O)n. Per aquest motiu, aquestes substàncies rebien aquest nom.
  • Malalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4A 

    Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (2016)
    Què s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives ...
  • Diagnòstic precoç de càncer colorectal. Seminari 3A 

    Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
    És possible el diagnòstic precoç del càncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
  • Sonidos consonánticos AFI 

    Calero Fernández, Ma. Ángeles (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
  • Arts visuals 

    Molet Chicot, Carme (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
    Aquests continguts han estat dissenyats per tal d'afavorir aprenentatges sobre l'art i l'educació artística i desenvolupar processos de reflexió en l'alumnat de l'assignatura de Didàctica de l'Educació Artística (arts ...
  • Rasgos articulatorios y acústicos de las vocales 

    Calero Fernández, Ma. Ángeles (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
    ¿Sabes describir los rasgos articulatorios y acústicos de las vocales del español? Prueba a identificar algunos de esos rasgos para cada vocal. Indica si se trata de + o -.
  • Sonidos vocálicos del español 

    Calero Fernández, Ma. Ángeles (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
    Alfabeto Fonético Internacional (AFI) y Alfabeto de la Revista de Filología Española (ARFE)
  • Transcripción fonológica ARFE 

    Calero Fernández, Ma. Ángeles (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
    Transcribe fonológicamente los fragmentos que se señalan en negrita en las siguientes frases. Utiliza el alfabeto de la ARFE.
  • Rasgos articulatorios de las consonantes AFI 

    Calero Fernández, Ma. Ángeles (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
    Rasgos articulatorios de los fonemas consonánticos del español.
  • Fonemas consonánticos AFI 

    Calero Fernández, Ma. Ángeles (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
    Fonemas consonánticos del español.

View more