Suport i Assessorament a l'Activitat Docent

Permanent URI for this collection

Som l'estructura responsable d'assessorar i donar suport als processos d'ensenyament-aprenentatge presencials i online de la UdL. Promocionem processos d'innovació docent i la utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació en els processos d'ensenyament–aprenentatge presencials i no presencials, focalitzant els esforços en assolir elevats nivells de qualitat pedagògica. [Més informació]

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 106
  • Item
    Metadata only
    Anatomia animal
    (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2025) Gassó Garcia, Diana
    Benvinguts al recurs interactiu d’anatomia animal, un projecte interdisciplinari i innovador desenvolupat amb la col·laboració de la Facultat de Medicina de la Universitat de Girona (UdG) i subvencionat pel Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i de Qualitat de la Universitat de Lleida (UdL). Aquest espai forma part del projecte “Plastinació, un avanç en l’estudi de l’anatomia veterinària”, i té com a objectiu millorar l’aprenentatge pràctic de l’anatomia mitjançant l’ús d’imatges interactives i recursos visuals de diferents òrgans animals.
  • Item
    Metadata only
    Línia de temps
    (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2025) Roca Cabau, Guillem
    Aquest recurs pedagògic virtual està pensat per treballar el pensament històric. Pensar històricament vol dir ser capaços d’entendre que el present és resultat d’un passat. Òbviament, el present que habitem està fet d’història. El passat que ens ha antecedit ha modelat el món en què vivim. Pensar històricament implica conèixer la història que ens ha portat fins aquí i saber-la analitzar críticament seguint la metodologia de l’historiador. Ara bé, pensar històricament no és només una obligació dels historiadors, és un exercici recomanat per a tota la societat i serveix per treballar el raonament crític i les competències global i ciutadana.
  • Item
    Metadata only
    Cas de la Martina. Violència de Gènere i Salut Mental
    (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2025) Masot, Olga; Bonet Augé, Aïda; Botigué, Teresa
    Et donem la benvinguda a la teva consulta d'infermeria. La teva missió és fer una atenció de qualitat a la Martina, relacionada amb l'entrevista i altres aspectes que s'han de tenir en compte a l'hora de valorar un pacient. En aquest cas, a través de la valoració es detecta que pateix violència de gènere i que està deprimida.
  • Item
    Metadata only
    Cas: Deteriorament cognitiu
    (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2023) Bonet Augé, Aïda
  • Item
    Metadata only
    Cas: esterilització
    (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2025) Blanco Blanco, Joan
    A l'Hospital General, el servei de central d'esterilització rep una alerta: un lot de material quirúrgic esterilitzat recentment presenta indicadors químics externs que no han canviat de color. Aquest material havia de ser utilitzat en una intervenció quirúrgica d'urgència. La supervisora del servei decideix revisar tot el procés d'esterilització per identificar possibles errors i garantir la seguretat dels pacients. La situació posa a prova la capacitat de l'equip per aplicar els protocols adequats i prendre decisions ràpides. A més, l’Abril, una TCAE nova al servei, té el repte de verificar les etapes del cicle d'esterilització i assegurar-se que tot està en ordre per als següents lots. Com a part de l'equip, és la teva responsabilitat demostrar els teus coneixements per resoldre aquest cas i evitar que es repeteixin situacions similars.