El treball en xarxa entre els diferents serveis de la comunitat educativa. Les veus dels agents implicats (professionals) i criteris per desenvolupar una proposta d'actuació pel treball en xarxa al territori.
Loading...
Access the documents
Date
2012-11-09
Authors
Pastó Niubó, Carme
Impact
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
En aquest moment de transformació i de noves demandes, les antigues metodologies resulten insuficients donat que actuen aïlladament restant eficàcia i produint certa frustració en els professionals que volen treballar bé i comproven que les tasques realitzades no assoleixen l’èxit i reconeixement esperats. D’aquí la necessitat d’una nova cultura educativa que impliqui importants canvis cap a un treball educatiu practicat des de la perspectiva de la xarxa. És per això, que la recerca que presentem es basa en conèixer i analitzar la visió dels diferents professionals implicats en el treball en xarxa a fi d’avaluar com s’està duent a terme així com la visió dels mestres i professors dels centres educatius en relació al treball col•laboratiu entre serveis. La tesi segueix una metodologia qualitativa a través de l’estudi de cas que ens permet comprendre la realitat de la col•laboració entre serveis i el treball en xarxa a la comarca de l’Urgell. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen al marc teòric establert i ajuden a establir criteris per desenvolupar una proposta d’actuació pel treball en xarxa al territori.