Analysis of the educational change of Àlber Project in dynamic interaction with Educ-arte - Educa (r) t Project from a complex approach

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-09-04
Authors
Betrián Villas, Esther
Other authors
Jové Monclús, GlòriaJové Monclús, Glòria - ORCID ID
Universitat de Lleida. Departament de Pedagogia i Psicologia
Impact
Export
Share
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
La nostra finalitat és conèixer, analitzar i avaluar el Projecte Àlber en el marc del Educ-arte – Educa (r) t com a canvi educatiu a través de la polifonia de veus de les persones implicades, i en especial, la de l'alumnat. Mostrem que el Projecte Àlber es porta desenvolupant des del 2001-02 en condicions d'inestabilitat dels professionals perquè ha situat la seva estabilitat homeostàtica en: un equip directiu estable, les aptituds i actituds dels professionals, les activitats típiques d'aula i l’espai híbrid. Vam recollir les VA de la primera generació que havia experienciat el Projecte Àlber en tota la seva escolaritat. Això esdevé en que orientem els objectius de la recerca en voler millorar el que fem, i per tant s'estructuri com a recerca-acció. Pretenem moure'ns des de la investigació jeràrquica a una més rizomàtica. Els resultats mostren que el Projecte Àlber genera pensaments i creixements rizomàtics. Tot això ha afavorit donar un pas més enllà i mostrar les característiques i els indicadors del canvi educatiu de forma més rizomàtica i complexa.
Citation
DOI
Journal or Serie
Collections