Suport i Assessorament a l'Activitat Docent
Permanent URI for this collection
Som l'estructura responsable d'assessorar i donar suport als processos d'ensenyament-aprenentatge presencials i online de la UdL.
Promocionem processos d'innovació docent i la utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació en els processos d'ensenyament–aprenentatge presencials i no presencials, focalitzant els esforços en assolir elevats nivells de qualitat pedagògica.
[Més informació]
Browse
Browsing Suport i Assessorament a l'Activitat Docent by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 93
Results Per Page
Sort Options
- ItemMetadata onlyEducación para la salud: recursos y material didáctico(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2010) Sáez Cárdenas, SalvadorRecull de recursos auditius, escrits, visuals, audiovisuals i actius sobre educació per a la salut.
- ItemMetadata onlyCálculo integral en una y varias variables(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2013) Maza Sabido, SusannaDefinició del procediment per calcular integrals amb una o diverses variables.
- ItemMetadata onlyAnà lisis d'estructures - Mètode dels nodes(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2014) Pérez GarcÃa, Pedro J.; Barrau, JérômePer a realitzar l’anà lisi d’una estructura, és necessari determinar les forces externes i les forces internes. Aquestes forces internes són les que mantenen unides totes les parts d’una estructura. La metodologia emprada per a resoldre una estructura es basa en l’ús de les equacions d’equilibri. No obstant, el procediment varia en funció del tipus d’estructura. En aquest apartat, podem considerar 3 categories d’estructures: 1. Estructures articulades: dissenyades per a suportar cà rregues, són estructures formades per elements rectes connectats entre ells exclusivament a traves de les seves extremitats. Per tant, cadascun dels elements només està subjecte a 2 forces que són iguals, oposades i que tenen la direcció del propi element. 2. Entramats: dissenyades també per a suportar cà rregues, els entramats es diferencien de les estructures articulades pel fet que sempre contenen, com a mÃnim, un element subjecte a 3 o més forces que, en general, no estan orientades en la direcció de l’element. 3. Mà quines: dissenyats per a transmetre i modificar forces, són estructures que tenen alguna part en moviment. Com els entramats, les mà quines sempre contenen, com a mÃnim, un element subjecte a 3 o més forces. En aquest suport virtual de l’assignatura, es presentaran 2 mètodes emprats per a la resolució d’estructures articulades.
- ItemMetadata onlyBase de dades de sòls forestals(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2015) Olarieta, José RamónEn aquesta web es recull informació sobre sòls, principalment forestals, del nord i nordest de la PenÃnsula Ibèrica. Aquesta eina (pestanya "FamÃlies") permet visualitzar les descripcions dels escandalls organitzades segons la classificació de la Soil Taxonomy (1999) des del nivell d'Ordre.
- ItemMetadata onlyComponents of glotalization and global change(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2015) Sebastià , Ma. T.
- ItemMetadata onlyMalalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4D(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016) Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep MariaQuè s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
- ItemMetadata onlyDiagnòstic precoç de cà ncer colorectal. Seminari 3A(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016) Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria; Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat DocentÉs possible el diagnòstic precoç del cà ncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
- ItemMetadata onlyDiagnòstic precoç de cà ncer colorectal. Seminari 3D(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016) Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep MariaÉs possible el diagnòstic precoç del cà ncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
- ItemMetadata onlyMalalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4C(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016) Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep MariaQuè s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
- ItemMetadata onlyDiagnòstic precoç de cà ncer colorectal. Seminari 3B(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016) Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep MariaÉs possible el diagnòstic precoç del cà ncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
- ItemMetadata onlyMalalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4B(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016) Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep MariaQuè s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
- ItemMetadata onlyMalalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4A(2016) Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria; Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat DocentQuè s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
- ItemMetadata onlyDiagnòstic precoç de cà ncer colorectal. Seminari 3C(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016) Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep MariaÉs possible el diagnòstic precoç del cà ncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
- ItemMetadata onlyUn recorregut per l’epigrafia medieval de la Seu Vella(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2017) Busqueta i Riu, Joan J.Com a continuació de les sessions prà ctiques de l’assignatura de PaleografÃa i Diplomà tica, i ara dins l’à mbit epigrà fic, us plantegem, en una primer part, fer un recorregut per algunes de les là pides medievals que conservem a l’interior del temple de la Seu Vella. Aquest recurs es completarà més endavant amb un recorregut per les là pides del claustre i de l’exterior del temple.
- ItemMetadata onlyConstrucció de mapes(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018) Torres Tobeña, Anna MariaAquesta eina ens facilitarà l’aprenentatge de plasmar dades en mapes. En la gestió d’un gran volum de dades, és important plasmar-ho en un mapa per conèixer l’impacte real en el desenvolupament rural dels diferents territoris. Primerament haureu de triar si voleu fer un mapa de provÃncies, comarques, municipis, vegueries, GALs o marques turÃstiques, segons les dades a tractar. Premeu la icona i trieu el tipus de mapa. Trieu el nom del mapa
- ItemMetadata onlyAnálisis de la composición geométrica y perspectiva de una obra pictórica del cinquecento(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018) Argelich, MarÃa AntoniaJacopo Robusti (llamado Tintoretto): Traslación del cuerpo de San Marcos, 1562-66, óleo sobre lienzo, 421 x 306 cm. GalerÃa de la Academia, Venecia (realizado para la Scuola Grande di San Marco, en Venecia).
- ItemMetadata onlyAutocorrectivo Sucesiones(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018) Barrón Arniches, Paloma deLee atentamente las cláusulas testamentarias que aparecen en la pantalla y clica la opción que te parezca correcta. En algunos casos hay una sola respuesta correcta y en otros casos hay dos respuestas correctas.
- ItemMetadata onlyAnálisis de la composición geométrica y perspectiva de una obra pictórica del XVIII(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018) Argelich, MarÃa AntoniaGiambattista Tiépolo: La traslación de la santa casa de Loreto (boceto), 1743, óleo sobre lienzo, 124 x 85 cm. Gallerie dell’Accademia, Venecia (modelo preparatorio realizado para el fresco de la Iglesia de Santa Maria de Nazareth en Venecia, hoy destruido).
- ItemMetadata onlyAnálisis de la composición geométrica y perspectiva de una obra pictórica del quattrocento(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018) Argelich, MarÃa Antonia; Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat DocentAntonello da Messina: San Sebastián, 1475-76, óleo transferido de tabla a lienzo, 171 x 85 cm. Gemaldegalerie, Staatliche Kunstsammlungen, Dresde (realizado para la Iglesia de San Giuliano en Venecia).
- ItemMetadata onlyNormal distribution and parent population(2019) March Llanes, Jaume; Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat DocentLa importà ncia d'aquesta distribució és que permet modelar nombrosos fenòmens naturals, socials i psicològics.