Pla de Comunicació: Fitosanitaris @ro SL

View/ Open
Issue date
2022-06-02Author
Roca Dolcet, Montse
Other authors
Andreu Gasa, Marcel·la
Universitat de Lleida. Facultat de Lletres
Suggested citation
Roca Dolcet, Montse;
.
(2022)
.
Pla de Comunicació: Fitosanitaris @ro SL.
http://hdl.handle.net/10459.1/85034.
Metadata
Show full item recordAbstract
La comunicació és un aspecte fonamental per la vida diària de totes les persones, permetent que
aquestes es puguin relacionar i posar en contacte entre elles, sigui per obtenir opinions o informació, o sigui per intercanviar-les. En l’àmbit que ens pertoca, qualsevol empresa té la necessitat de donar-se a conèixer al seu públic objectiu i vendre els seus productes i serveis i, per tant, també té la necessitat imperiosa de comunicar qui és, què fa i què ven. Hi ha moltes maneres de comunicar, però tenir una organització i planificació de totes les accions de comunicació que es volen realitzar, en funció dels objectius marcats i l’estudi de l’entorn sectorial, potencia exponencialment la consecució dels objectius empresarials, construint relacions duradores, positives i fidels amb els diferents públics. El present Treball Final de Grau està enfocat a la formulació d’una estratègia de comunicació per l’empresa Fitosanitaris @ro, materialitzada en un pla de comunicació, el primer i l’únic que s’ha dissenyat mai. Fitosanitaris @ro és una petita empresa d’àmbit local que dóna servei a l’agricultor, amb més de trenta anys d’experiència en el sector, convertint-la en una empresa consolidada i amb ganes de posicionar-se com un referent i créixer en nous nínxols del seu segment de mercat. Així doncs, per tots els factors anteriorment exposats, la finalitat buscada amb aquest pla de comunicació és aconseguir que el mateix sigui un instrument de treball eficaç, ajustat a les característiques de l’empresa i tenint unes pautes d’actuació -accions- ja establertes que els permeti aconseguir els seus objectius, creant-los un compromís. D’aquesta manera, s’ha desenvolupat els objectius de l’empresa per a l’àmbit de la comunicació, havent analitzat prèviament l’organització i l’entorn; les accions i estratègies de treball; el segment de públic al qual es dirigeixen així com els instruments i el pressupost necessari per assolir-los, establint una avaluació dels resultats que els permetrà saber si ho han aconseguit. També s’ha definit conjuntament amb l’empresa la seva missió i visió, els seus valors i l’anàlisi de les seves debilitats i fortaleses internes, així com les amenaces i oportunitats externes que poden redefinir el plantejament de tota l’estratègia.
European research projects
Collections
The following license files are associated with this item: