Show simple item record

dc.contributorHosta Zazo, Xavier
dc.contributorUniversitat de Lleida. Facultat de Lletres
dc.contributor.authorJustes Palomero, Claudia
dc.date.accessioned2022-11-24T17:55:16Z
dc.date.available2022-11-24T17:55:16Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/84329
dc.description.abstractLa comunicació visual d’un projecte empresarial és fonamental per plasmar els valors i la identitat d’una empresa, mitjançant la tipografia, la il·lustració, el color, el disseny gràfic, etc. És a dir, una sèrie de trets que acaben formant un missatge visual, encarregat d’informar i persuadir al client sobre la idea que es vol transmetre. En aquest sentit, el propòsit principal d’aquest treball és reflectir les principals virtuts de Jawhara mitjançant la comunicació visual i tots els conceptes que abasta les estratègies de comunicació. Així doncs, al llarg d’aquest estudi es podrà observar, a través del llenguatge visual, el projecte d’una marca de joies que es dedica al disseny, producció i venda de peces de joieria, inspirada en tota mena d’estils i que compta a més a més, amb un valor afegit: la personalització. En aquest sentit, cada client elaborarà el resultat final d’una joia amb la finalitat de representar la seva identitat.ca_ES
dc.description.abstractThe visual communication of a business project is essential to express the values and identity of a company through typography, illustration, color, graphic design, etc. That is, a series of features that end up forming a visual message, in charge with reporting and persuading the customer about the idea that is to be transmitted. In this way, the main purpose of this work is to reflect the main virtues of Jawhara through visual communication and all the concepts covered by communication strategies. Thus, throughout this study it will be possible to observe, by visual language, the project of a jewelry brand that is dedicated to the design, production and sale of jewelry pieces, inspired by all kinds of styles and which also has an added value: customization. In this sense, each customer will produce the final result of a jewel in order to represent their identity.ca_ES
dc.format.extent149 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightscc-by-nc-ndca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectComunicació visualca_ES
dc.subjectJoiesca_ES
dc.subjectPersonalitzacióca_ES
dc.subjectComerç singularca_ES
dc.subjectMàrqueting experiencialca_ES
dc.subjectComerç híbridca_ES
dc.subjectValor comunicatiuca_ES
dc.titleConceptualització i disseny de la comunicació visual d’una joieria a partir de la recerca sobre els models de comerç singular, híbrid i màrqueting experiencialca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd