Conceptualització i disseny de la comunicació visual d’una joieria a partir de la recerca sobre els models de comerç singular, híbrid i màrqueting experiencial

Ver/ Abrir
Fecha de publicación
2022Autor/a
Justes Palomero, Claudia
Otros autores/as
Hosta Zazo, Xavier
Universitat de Lleida. Facultat de Lletres
Cita recomendada
Justes Palomero, Claudia;
.
(2022)
.
Conceptualització i disseny de la comunicació visual d’una joieria a partir de la recerca sobre els models de comerç singular, híbrid i màrqueting experiencial.
http://hdl.handle.net/10459.1/84329.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
La comunicació visual d’un projecte empresarial és fonamental per plasmar els valors i la identitat d’una empresa, mitjançant la tipografia, la il·lustració, el color, el disseny gràfic, etc. És a dir, una sèrie de trets que acaben formant un missatge visual, encarregat d’informar i persuadir al client sobre la idea que es vol transmetre. En aquest sentit, el propòsit principal d’aquest treball és reflectir les principals virtuts de
Jawhara mitjançant la comunicació visual i tots els conceptes que abasta les estratègies de comunicació.
Així doncs, al llarg d’aquest estudi es podrà observar, a través del llenguatge visual, el projecte d’una marca de joies que es dedica al disseny, producció i venda de peces de joieria, inspirada en tota mena d’estils i que compta a més a més, amb un valor afegit: la personalització. En aquest sentit, cada client elaborarà el resultat final d’una joia amb la finalitat de representar la seva identitat.
Proyectos de investigación europeos
Colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: