Conceptualització i disseny de la comunicació visual d’una joieria a partir de la recerca sobre els models de comerç singular, híbrid i màrqueting experiencial

View/ Open
Issue date
2022Author
Justes Palomero, Claudia
Other authors
Hosta Zazo, Xavier
Universitat de Lleida. Facultat de Lletres
Suggested citation
Justes Palomero, Claudia;
.
(2022)
.
Conceptualització i disseny de la comunicació visual d’una joieria a partir de la recerca sobre els models de comerç singular, híbrid i màrqueting experiencial.
http://hdl.handle.net/10459.1/84329.
Metadata
Show full item recordAbstract
La comunicació visual d’un projecte empresarial és fonamental per plasmar els valors i la identitat d’una empresa, mitjançant la tipografia, la il·lustració, el color, el disseny gràfic, etc. És a dir, una sèrie de trets que acaben formant un missatge visual, encarregat d’informar i persuadir al client sobre la idea que es vol transmetre. En aquest sentit, el propòsit principal d’aquest treball és reflectir les principals virtuts de
Jawhara mitjançant la comunicació visual i tots els conceptes que abasta les estratègies de comunicació.
Així doncs, al llarg d’aquest estudi es podrà observar, a través del llenguatge visual, el projecte d’una marca de joies que es dedica al disseny, producció i venda de peces de joieria, inspirada en tota mena d’estils i que compta a més a més, amb un valor afegit: la personalització. En aquest sentit, cada client elaborarà el resultat final d’una joia amb la finalitat de representar la seva identitat.
European research projects
Collections
The following license files are associated with this item: