Show simple item record

dc.contributorOriol Canamasas, Josep Maria
dc.contributorUniversitat de Lleida. Facultat de Lletres
dc.contributor.authorEroles Oriol, Gerard
dc.contributor.authorMabras Llorach, Biel
dc.date.accessioned2022-11-24T16:11:52Z
dc.date.available2022-11-24T16:11:52Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/84328
dc.description.abstractAquest treball de final de grau mostra el procés d’elaboració i creació d’un videoclip musical. Hem volgut abordar totes les fases que son necessàries per generar un producte audiovisual professional, per aquest motiu hem utilitzat els mecanismes i tècniques de treball recurrents en la preproducció, producció i postproducció del projecte. Hem volgut mostrar a través del producte final, quina capacitat narrativa pot adquirir una cançó i com un producte visual pot reforçar el missatge d’una peça musical. El projecte s’ha realitzat sense una font de finançament determinant la qual hagi permès obtenir una gran varietat de recursos. Finalment, hem elaborat una estratègia de llançament per poder promocionar el nostre treball i ajudar l’artista amb la seva comunicació a les xarxes socials.ca_ES
dc.description.abstractEste trabajo de final de grado muestra el proceso de elaboración y creación de un videoclip musical. Hemos querido abordar todas las fases que son necesarias para generar un producto audiovisual profesional, por este motivo se han utilizado los mecanismos y técnicas de trabajo recurrentes en la preproducción, producción y postproducción del proyecto. Hemos querido mostrar a través del producto final, qué capacidad narrativa puede adquirir una canción y como un producto visual puede reforzar el mensaje de una pieza musical. El proyecto se ha realizado sin una fuente de financiación determinante que haya permitido obtener una gran variedad de recursos. Por último, hemos elaborado una estrategia de lanzamiento para poder promocionar nuestro trabajo y ayudar al artista con su comunicación en las redes sociales.ca_ES
dc.description.abstractThis final degree project shows the process of making and creating a music video. We wanted to address all the phases that are necessary to generate a professional audiovisual product, for this reason we have used the mechanisms and techniques of recurring work in the pre-production, production and post-production of the project. We wanted to show through the final product, what narrative ability a song can acquire and how a visual product can reinforce the message of a musical composition. The project has been carried out without a decisive source of funding which has made it possible to obtain a wide variety of resources. Finally, we have developed a launch strategy to promote our work, and help the artist with his communication on social media.ca_ES
dc.format.extent60 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightscc-by-nc-ndca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectVideoclipca_ES
dc.subjectEstereotipsca_ES
dc.subjectBurgesiaca_ES
dc.subjectRuralismeca_ES
dc.subjectFamíliaca_ES
dc.titleCreació i producció d'un videoclip musicalca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd