És el Metavers el futur de la publicitat? Estudi prospectiu sobre el Metavers i el seu impacte en el món de la comunicació persuasiva

View/ Open
Issue date
2022-05-31Author
Buixadera Tous, Martí
Suggested citation
Buixadera Tous, Martí;
.
(2022)
.
És el Metavers el futur de la publicitat? Estudi prospectiu sobre el Metavers i el seu impacte en el món de la comunicació persuasiva.
http://hdl.handle.net/10459.1/84310.
Metadata
Show full item recordAbstract
La realitat virtual ja ha arribat al mercat i amb la seva aparició moltes possibilitats de negoci. Meta (Facebook) s’ha afegit a la cursa d’avenços tecnològics i proposa crear un espai digital d’interacció immersiva sota el nom d’Horizon Worlds (un Metavers): serà aquest el següent pas que adoptarà la publicitat en aquesta dècada? L’objectiu general d’aquest treball de recerca és la investigació acadèmica sobre el projecte Metavers i fonamentalment Horizon Worlds, tanmateix, estudiar quines aportacions socials comportaran aquests avenços tecnològics. La metodologia emprada és de caràcter qualitatiu i consistirà en realitzar entrevistes a professionals de diferents sectors com: psicòlegs, polítics, investigadors de les noves tecnologies aplicades, etc. amb la finalitat de fer una valoració a criteri personal sobre si el Metavers esdevindrà la nova eina de publicitat en el futur d'aquesta dècada.
European research projects
Collections
The following license files are associated with this item: