És el Metavers el futur de la publicitat? Estudi prospectiu sobre el Metavers i el seu impacte en el món de la comunicació persuasiva

Visualitza/ Obre
Data de publicació
2022-05-31Autor/a
Buixadera Tous, Martí
Citació recomanada
Buixadera Tous, Martí;
.
(2022)
.
És el Metavers el futur de la publicitat? Estudi prospectiu sobre el Metavers i el seu impacte en el món de la comunicació persuasiva.
http://hdl.handle.net/10459.1/84310.
Metadades
Mostra el registre d'unitat completResum
La realitat virtual ja ha arribat al mercat i amb la seva aparició moltes possibilitats de negoci. Meta (Facebook) s’ha afegit a la cursa d’avenços tecnològics i proposa crear un espai digital d’interacció immersiva sota el nom d’Horizon Worlds (un Metavers): serà aquest el següent pas que adoptarà la publicitat en aquesta dècada? L’objectiu general d’aquest treball de recerca és la investigació acadèmica sobre el projecte Metavers i fonamentalment Horizon Worlds, tanmateix, estudiar quines aportacions socials comportaran aquests avenços tecnològics. La metodologia emprada és de caràcter qualitatiu i consistirà en realitzar entrevistes a professionals de diferents sectors com: psicòlegs, polítics, investigadors de les noves tecnologies aplicades, etc. amb la finalitat de fer una valoració a criteri personal sobre si el Metavers esdevindrà la nova eina de publicitat en el futur d'aquesta dècada.
Projectes de recerca europeus
Col·leccions
Els fitxers de llicència següents estan associats amb aquest element: