Show simple item record

dc.contributorFernandes, Juliana
dc.contributorUniversitat de Lleida. Escola Politècnica Superior
dc.contributor.authorAghbalo Zquiak, Sarah
dc.date.accessioned2022-07-14T08:03:24Z
dc.date.available2022-07-14T08:03:24Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/83628
dc.description.abstractEl marc teòric d’aquest treball tracta de fer una recerca de marques de perfums i fer un anàlisi de com es presenten al mercat, i què és el que fa que siguin percebudes d’una manera o una altra per part del públic. La part pràctica tracta de la creació d’una marca de perfums des de zero. Engloba la creació de la seva imatge de marca mitjançant tècniques del disseny i també la seva marquetització i introducció al mercat. El que es pretén es donar-li una identitat i destacar quant a altres marques, oferint un punt estratègic de diferenciació, tant d’imatge com de concepte. A més, també es busca establir una estratègia de mercat i que la marca tiri endavant.ca_ES
dc.format.extent120 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightscc-by-nc-ndca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMàrquetingca_ES
dc.subjectDisseny corporatiuca_ES
dc.subjectDisseny interficie webca_ES
dc.subject.otherNoms comercialsca_ES
dc.subject.otherMàrquetingca_ES
dc.titleDisseny i màrqueting d’una marca de perfums des de zeroca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd