Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • English 
    • English
    • català
    • español
  • Login
Repositori Obert UdL
View Item 
  •   Home
  • Recerca
  • Pedagogia
  • Llibres / Capítols de llibre (Pedagogia)
  • View Item
  •   Home
  • Recerca
  • Pedagogia
  • Llibres / Capítols de llibre (Pedagogia)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aprendre a conviure : Happy 8-12 : videojoc per al desenvolupament de les competències emocionals

Thumbnail
View/Open
Aprendre_a_conviure.pdf (845.5Kb)
Issue date
2014
Author
Filella Guiu, Gemma
Suggested citation
Filella Guiu, Gemma; . Aprendre a conviure : Happy 8-12 : videojoc per al desenvolupament de les competències emocionals. Barcanova. http://hdl.handle.net/10459.1/73167.
Impact


Web of Science logo    citations in Web of Science

Scopus logo    citations in Scopus

Google Scholar logo  Google Scholar
Share
Export to Mendeley
Metadata
Show full item record
Abstract
En aquest treball es presenta el programa d'educació emocional gamificat Happy 8-12, dissenyat i avaluat a partir de les investigacions científiques actuals. El programa gamificat Happy 8-12 és un videojoc que té l'objectiu de millorar les competències emocionals per resoldre conflictes de manera assertiva a través de la gestió emocional. El procés de gestió emocional que s'entrena és: 1. Consciència emocional 2. Stop 3. Estratègies de regulació 4. Resposta assertiva Happy 8-12 presenta 25 conflictes, 15 dels conflictes es desenvolupen en el context escolar i 10 entre germans, en context familiar.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/73167
European research projects
Collections
  • Llibres / Capítols de llibre (Pedagogia) [20]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Aprender a convivir : Happy 8-12 : videojuego para el desarrollo de las competencias emocionales 

    Filella Guiu, Gemma (Universitat de Lleida, 2022)
    En este trabajo se presenta el programa de educación emocional gamificado Happy 8-12, diseñado y evaluado a partir de las investigaciones científicas actuales. El programa gamificado Happy 8-12 es un videojuego que tiene ...
  • La relació entre els jocs motors i les emocions en el cicle superior d’educació primària: ajudant els mestres a prendre decisions 

    Miralles Pascual, Rosa (Universitat de Lleida, 2013-07-08)
  • Developing the emotional competence of teachers and pupils in school contexts 

    Pérez Escoda, Núria; Filella Guiu, Gemma; Alegre, A.; Bisquerra Alzina, Rafael (Education & Psychology I+D+i and Editorial EOS (Spain), 2012)
    This paper describes the evaluation of two training programmes, one targeted at teachers and the other at pupils, the aim of both being to improve personal and social well- being through the development of emotional ...

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to 
 

 

Browse

All of the repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to