Aprendre a conviure : Happy 8-12 : videojoc per al desenvolupament de les competències emocionals

View/ Open
Issue date
2014Suggested citation
Filella Guiu, Gemma;
.
Aprendre a conviure : Happy 8-12 : videojoc per al desenvolupament de les competències emocionals.
Barcanova.
http://hdl.handle.net/10459.1/73167.
Metadata
Show full item recordAbstract
En aquest treball es presenta el programa d'educació emocional gamificat Happy 8-12, dissenyat i avaluat a partir de les investigacions científiques actuals.
El programa gamificat Happy 8-12 és un videojoc que té l'objectiu de millorar les competències emocionals per resoldre conflictes de manera assertiva a través de la gestió emocional. El procés de gestió emocional que s'entrena és:
1. Consciència emocional
2. Stop
3. Estratègies de regulació
4. Resposta assertiva
Happy 8-12 presenta 25 conflictes, 15 dels conflictes es desenvolupen en el context escolar i 10 entre germans, en context familiar.
European research projects
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Aprender a convivir : Happy 8-12 : videojuego para el desarrollo de las competencias emocionales
Filella Guiu, Gemma (Universitat de Lleida, 2022)En este trabajo se presenta el programa de educación emocional gamificado Happy 8-12, diseñado y evaluado a partir de las investigaciones científicas actuales. El programa gamificado Happy 8-12 es un videojuego que tiene ... -
La relació entre els jocs motors i les emocions en el cicle superior d’educació primària: ajudant els mestres a prendre decisions
Miralles Pascual, Rosa (Universitat de Lleida, 2013-07-08) -
Developing the emotional competence of teachers and pupils in school contexts
Pérez Escoda, Núria; Filella Guiu, Gemma; Alegre, A.; Bisquerra Alzina, Rafael (Education & Psychology I+D+i and Editorial EOS (Spain), 2012)This paper describes the evaluation of two training programmes, one targeted at teachers and the other at pupils, the aim of both being to improve personal and social well- being through the development of emotional ...