Percepcions de l’alumnat sobre la co-docència: estudi de cas d’un centre d’educació secundària
dc.contributor | Sanahuja Gavaldà, José María | |
dc.contributor.author | Sanz Escutia, Clara | |
dc.date.accessioned | 2021-12-01T08:22:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-01T08:22:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10459.1/72456 | |
dc.description | Treball guanyador en la Convocatòria 2016-2017 dels Premis Càtedra d'Educació i Adolescència de la UdL. Treball Fi de Màster 2016/2017. Tutor: Josep Maria Sanahuja (Universitat Autònoma de Barcelona). | |
dc.description.abstract | La co-docència és una estratègia metodològica que permet atendre a l’alumnat amb NEE a l’aula ordinària a través del treball col·laboratiu entre professionals. Aquest treball analitza la percepció que tenen els alumnes sobre la co-docència entre els professors de matèria i les professionals de la USEE a través d’un qüestionari i de grups de discussió. Els alumnes identifiquen als professors de matèria com els encarregats de liderar l’aula, i a les professionals de la USEE com les encarregades d’oferir suport als alumnes amb NEE. Aquest fet pot comportar l’estigmatització d’aquests estudiants. | ca_ES |
dc.format.extent | 148 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.publisher | Càtedra Educació i Adolescència de la Universitat de Lleida | ca_ES |
dc.relation.ispartofseries | Col·lecció Premis. Vol. TFM ; 1 | |
dc.rights | cc-by-nc-nd (c) Clara Sanz Escutia, 2021 | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Inclusió educativa | ca_ES |
dc.subject | Co-docència | ca_ES |
dc.subject | Necessitats educatives especials | ca_ES |
dc.subject | Educació secundària | ca_ES |
dc.title | Percepcions de l’alumnat sobre la co-docència: estudi de cas d’un centre d’educació secundària | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_ES |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |