Show simple item record

dc.contributorSanahuja Gavaldà, José María
dc.contributor.authorSanz Escutia, Clara
dc.date.accessioned2021-12-01T08:22:05Z
dc.date.available2021-12-01T08:22:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/72456
dc.descriptionTreball guanyador en la Convocatòria 2016-2017 dels Premis Càtedra d'Educació i Adolescència de la UdL. Treball Fi de Màster 2016/2017. Tutor: Josep Maria Sanahuja (Universitat Autònoma de Barcelona).
dc.description.abstractLa co-docència és una estratègia metodològica que permet atendre a l’alumnat amb NEE a l’aula ordinària a través del treball col·laboratiu entre professionals. Aquest treball analitza la percepció que tenen els alumnes sobre la co-docència entre els professors de matèria i les professionals de la USEE a través d’un qüestionari i de grups de discussió. Els alumnes identifiquen als professors de matèria com els encarregats de liderar l’aula, i a les professionals de la USEE com les encarregades d’oferir suport als alumnes amb NEE. Aquest fet pot comportar l’estigmatització d’aquests estudiants.ca_ES
dc.format.extent148 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherCàtedra Educació i Adolescència de la Universitat de Lleidaca_ES
dc.relation.ispartofseriesCol·lecció Premis. Vol. TFM ; 1
dc.rightscc-by-nc-nd (c) Clara Sanz Escutia, 2021ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectInclusió educativaca_ES
dc.subjectCo-docènciaca_ES
dc.subjectNecessitats educatives especialsca_ES
dc.subjectEducació secundàriaca_ES
dc.titlePercepcions de l’alumnat sobre la co-docència: estudi de cas d’un centre d’educació secundàriaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd (c) Clara Sanz Escutia, 2021
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd (c) Clara Sanz Escutia, 2021