Percepcions de l’alumnat sobre la co-docència: estudi de cas d’un centre d’educació secundària

View/ Open
Issue date
2021Author
Sanz Escutia, Clara
Other authors
Sanahuja Gavaldà, José María
Suggested citation
Sanz Escutia, Clara;
.
(2021)
.
Percepcions de l’alumnat sobre la co-docència: estudi de cas d’un centre d’educació secundària.
Càtedra Educació i Adolescència de la Universitat de Lleida.
http://hdl.handle.net/10459.1/72456.
Metadata
Show full item recordAbstract
La co-docència és una estratègia metodològica que permet atendre a l’alumnat amb NEE a l’aula ordinària a
través del treball col·laboratiu entre professionals. Aquest treball analitza la percepció que tenen els alumnes
sobre la co-docència entre els professors de matèria i les professionals de la USEE a través d’un qüestionari i
de grups de discussió. Els alumnes identifiquen als professors de matèria com els encarregats de liderar l’aula,
i a les professionals de la USEE com les encarregades d’oferir suport als alumnes amb NEE. Aquest fet pot
comportar l’estigmatització d’aquests estudiants.
Note
Treball guanyador en la Convocatòria 2016-2017 dels Premis Càtedra d'Educació i Adolescència de la UdL. Treball Fi de Màster 2016/2017. Tutor: Josep Maria Sanahuja (Universitat Autònoma de Barcelona).European research projects
The following license files are associated with this item: