Percepcions de l’alumnat sobre la co-docència: estudi de cas d’un centre d’educació secundària

Visualitza/ Obre
Data de publicació
2021Autor/a
Sanz Escutia, Clara
Altres autors/es
Sanahuja Gavaldà, José María
Citació recomanada
Sanz Escutia, Clara;
.
(2021)
.
Percepcions de l’alumnat sobre la co-docència: estudi de cas d’un centre d’educació secundària.
Càtedra Educació i Adolescència de la Universitat de Lleida.
http://hdl.handle.net/10459.1/72456.
Metadades
Mostra el registre d'unitat completResum
La co-docència és una estratègia metodològica que permet atendre a l’alumnat amb NEE a l’aula ordinària a
través del treball col·laboratiu entre professionals. Aquest treball analitza la percepció que tenen els alumnes
sobre la co-docència entre els professors de matèria i les professionals de la USEE a través d’un qüestionari i
de grups de discussió. Els alumnes identifiquen als professors de matèria com els encarregats de liderar l’aula,
i a les professionals de la USEE com les encarregades d’oferir suport als alumnes amb NEE. Aquest fet pot
comportar l’estigmatització d’aquests estudiants.
Nota
Treball guanyador en la Convocatòria 2016-2017 dels Premis Càtedra d'Educació i Adolescència de la UdL. Treball Fi de Màster 2016/2017. Tutor: Josep Maria Sanahuja (Universitat Autònoma de Barcelona).Projectes de recerca europeus
Els fitxers de llicència següents estan associats amb aquest element: