Campanya publicitària per a Twinings: creativitat audiovisual

View/ Open
Issue date
2021-06Author
Urrea Zazurca, Núria
Suggested citation
Urrea Zazurca, Núria;
.
(2021)
.
Campanya publicitària per a Twinings: creativitat audiovisual.
http://hdl.handle.net/10459.1/72315.
Metadata
Show full item recordAbstract
El següent Treball de Fi de Grau presenta una campanya publicitària per a l'empresa de te anglesa Twinings. Per a la seva realització, s'ha fet un procés d’investigació, una planificació estratègica i una proposta creativa. La campanya resultant, anomenada ‘’90 years being irreplaceable’’, vetlla per demostrar com el te de la marca porta essent durant moltes generacions, no només un ingredient irreemplaçable a les cuines angleses, sinó també a les seves vides. Un dels components més importants per a poder transmetre aquest missatge, ha estat la creativitat audiovisual, ja que la peça central de la campanya ha estat la producció d’un comercial. L’anunci, amb un estil cinematogràfic, pretén portar a l’espectador a fer un viatge introspectiu cap a Twinings.
European research projects
Collections
The following license files are associated with this item: