Elaboració d’un pla de màrqueting digital

View/ Open
Issue date
2021Author
Torres Adell, Sergi
Other authors
Vidal Martí, Neus
Universitat de Lleida, Facultat de Lletres
Suggested citation
Torres Adell, Sergi;
.
(2021)
.
Elaboració d’un pla de màrqueting digital.
http://hdl.handle.net/10459.1/72313.
Metadata
Show full item recordAbstract
El procés de digitalització d'una empresa és una transformació que cada cop és més
habitual i necessària en tota mena de negocis. La globalització i el fàcil accés que té
tothom a internet des de qualsevol dispositiu ha produït un impacte gegant a l'hora
de promocionar productes i serveis.
En aquest treball, profunditzarem sobre el procés de creació d'un pla de
comunicació digital per una empresa fictícia. Repassarem els passos previs, com
l'estudi de la mateixa empresa i la competència, passant per la fase intermèdia
d'elaboració del pla, acabant amb l'execució d'aquest i la comprovació del seu
funcionament mitjançant eines analítiques.
L'estudi s'aplica en un perfil d'una llibreria fícticia, la qual es troba estancada amb la
venta física i necessita obrir nous canals de comunicació per créixer i no quedar-se
enrere en comparació amb la competència.
Tots els procediments que es veuran són fidedignes i s'utilitzen en agències de
comunicació digital per a rellançar els negocis i ajudar-los a expandir-se a internet.
European research projects
Collections
The following license files are associated with this item: