Creació d’un pla de comunicació integrat al màrqueting per a una empresa del sector industrial

View/ Open
Issue date
2020Author
Blázquez Montagut, Roger
Other authors
Andreu Gasa, Marcel·la
Universitat de Lleida, Facultat de Lletres
Suggested citation
Blázquez Montagut, Roger;
.
(2020)
.
Creació d’un pla de comunicació integrat al màrqueting per a una empresa del sector industrial.
http://hdl.handle.net/10459.1/72294.
Metadata
Show full item recordAbstract
Les empreses comuniquen permanentment, tant pel que diuen com pel que deixen de dir. Per aquest motiu, és essencial que les empreses desenvolupin plans de comunicació per tal de poder controlar, millorar i potenciar la comunicació en tots els àmbits de l’empresa, tant internament com externament
Aquest treball crea un pla de comunicació per a una empresa puntera de l’estat espanyol en el sector de la distribució i elaboració de productes industrials per al transport horitzontal i vertical de productes sòlids i a granel, així com la prestació de serveis envers aquests productes, estudiant com està el mercat, marcant uns objectius i creant unes estratègies i accions que permetin fer arribar un missatge únic al públic objectiu.
European research projects
Collections
The following license files are associated with this item: