Factores Relevantes en la Gestión de Ventas: Análisis desde el punto de vista de la empresa y del consumidor
Issue date
2019-02-28Author
Bullemore Campbell, Jorge
Other authors
Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses i Gestió Econòmica dels Recursos Naturals
Suggested citation
Bullemore Campbell, Jorge.
(2019)
.
Factores Relevantes en la Gestión de Ventas: Análisis desde el punto de vista de la empresa y del consumidor.
Universitat de Lleida.
http://hdl.handle.net/10803/666619.
Metadata
Show full item recordLa gestió de vendes és una de les àrees claus per a les organitzacions de tot el món, i cada vegada ha anat prenent més rellevància. L'objectiu d'aquesta tesi és determinar alguns dels factors rellevants en la gestió de vendes, prenent el punt de vista empresarial a nivell d'experts, directius, gerents, supervisors i venedors, com també dels seus clients i consumidors, i dels investigadors i l'acadèmia.
Aquesta tesi es desenvolupa en base a cinc articles d'investigació científica, i contribueix principalment en tres aspectes:
1) Una investigació inicial sobre la realitat en vendes de Xile.
2) El descobriment que la perseverança en vendes, particularment en etapes inicials d'una relació pot ser contraproduent, i podria afectar les percepcions generals sobre la qualitat.
3) Es realitza un ordenament de les investigacions dels últims deu anys sobre motivació i incentius per a venedors.
European research projects
Collections
- Tesis Doctorals [1319]