Show simple item record

dc.contributorCàtedra de Desenvolupament d'Organitzacions i Territoris Saludables
dc.contributor.authorArco Bravo, Isabel del
dc.contributor.authorRamos Pla, Anabel
dc.contributor.authorFlores i Alarcia, Òscar
dc.date.accessioned2021-09-16T11:27:41Z
dc.date.available2021-09-16T11:27:41Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/71868
dc.descriptionGuia Educativa elaborada en el marc del Projecte de Recerca: L’esbarjo en el marc d’una escola saludable. Projecte finançat per la Càtedra DOTS: Convocatòria de suports als treballs i estudis sobre Desenvolupament d'Organitzacions i Territoris Saludables i Sostenibles, 2018.ca_ES
dc.description.abstractL’esbarjo és una part important d’un entorn escolar actiu Un pla d’esbarjo escolar identifica les estratègies que farà l’escola utilitzant-lo per organitzar i implementar el recés a l’escola. Aquest pla hauria de ser un document escrit que impliqui i compartit per a tota la comunitat educativa. Cal una planificació de l'esbarjo tenint en compte el procés de millora continua. Per això en aquesta guia educativa es presenten uns principis d’implementació d’un esbarjo saludable als centres educatius, així com mètodes per avaluar la funcionalitat del mateix.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherIsabel del Arcoca_ES
dc.rightscc-by-nc-nd (c) Isabel del Arco, Anabel Ramos, Òscar Flores, 2019ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectRecésca_ES
dc.subjectEsbarjoca_ES
dc.subjectEsbarjo saludableca_ES
dc.subjectEducació per a la salutca_ES
dc.titlePlanificar un esbarjo saludableca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd (c) Isabel del Arco, Anabel Ramos, Òscar Flores, 2019
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd (c) Isabel del Arco, Anabel Ramos, Òscar Flores, 2019