Show simple item record

dc.contributorCàtedra de Desenvolupament d'Organitzacions i Territoris Saludables
dc.contributor.authorArco Bravo, Isabel del
dc.contributor.authorRamos Pla, Anabel
dc.contributor.authorFlores i Alarcia, Òscar
dc.date.accessioned2021-09-16T11:22:20Z
dc.date.available2021-09-16T11:22:20Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/71867
dc.descriptionGuia Educativa elaborada en el marc del Projecte de Recerca: L’esbarjo en el marc d’una escola saludable. Projecte finançat per la Càtedra DOTS: Convocatòria de suports als treballs i estudis sobre Desenvolupament d'Organitzacions i Territoris Saludables i Sostenibles, 2018.ca_ES
dc.description.abstractCal impulsar plans d'esbarjo que tinguin en compte els espais, les pautes de transició, els condicionants climàtics la disponibilitat de material. És important tenir en compte les normes de seguretat i mai s'ha d'excloure a cap alumne de l'esbarjo com a element disciplinari o utilitzar l'activitat física durant l'esbarjo com a càstig. Per això, en aquesta guia es presenten uns principis de planificació, formació, interacció, implicació i avaluació per a l’acompanyament de l’adult en els esbarjos saludables.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherIsabel del Arcoca_ES
dc.rightscc-by-nc-nd (c) Isabel del Arco, Anabel Ramos, Òscar Flores, 2019ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectRecésca_ES
dc.subjectEsbarjoca_ES
dc.subjectEsbarjo saludableca_ES
dc.subjectEducació per a la salutca_ES
dc.titlePrincipis claus per passar de la supervisió a l'acompanyament en el marc d'un esbarjo saludableca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd (c) Isabel del Arco, Anabel Ramos, Òscar Flores, 2019
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd (c) Isabel del Arco, Anabel Ramos, Òscar Flores, 2019