Pla de Comunicació de l'empresa Aspamusic Events

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Medina Jorba, Júlia
Other authors
Visa Barbosa, MarionaVisa Barbosa, Mariona - ORCID ID
Universitat de Lleida, Facultat de Lletres
Impact
Export
Share
cc-by-nc-nd
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
El present treball es constitueix a partir d’una reflexió sobre com la comunicació corporativa, ajuda de manera molt significativa a augmentar la popularitat d’una marca i/o empresa. L’objectiu principal d’aquest és elaborar de forma resolutiva un seguit d’accions comunicatives que ens proposarem dur a terme per a una empresa real, Aspamusic Events, davant de la necessitat d’augmentar la seva popularitat dins el mercat en el qual es mou, i convertir-se en una empresa competitiva respecte a d’altres amb les mateixes característiques. Per aconseguir-ho, desenvoluparem la feina pròpia d’un community manager, que consistirà en elaborar un pla de comunicació que vertebri una anàlisi DAFO i una formulació d’objectius, públics i estratègies, per acabar duent a terme totes les accions que se’n derivin, i analitzant-les posteriorment. Analitzant els punts forts i febles de l’empresa, en el nostre pla de comunicació observarem com executant una sèrie d’accions relacionades amb les xarxes socials i el món 2.0, podem arribar a cobrir les mancances que té aquesta.
Citation
DOI
Journal or Serie