Show simple item record

dc.contributorBergés Saura, Laura
dc.contributorUniversitat de Lleida, Facultat de Lletres
dc.contributor.authorBoncompte Torres, Núria
dc.date.accessioned2021-05-29T10:56:56Z
dc.date.available2021-05-29T10:56:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/71329
dc.description.abstractLa televisió és un mitjà de comunicació molt poderós a través del qual la societat es nodreix de coneixements. Els infants són un públic molt nombrós i es troben en una etapa de gran aprenentatge però, per contra, amb poca capacitat de ser crítics amb el contingut que hi apareix. En aquest treball s’ha estudiat de forma quantitativa un recull d’espots publicitaris de joguines adreçats a la mainada per analitzar-ne els elements que els configuren. Aquests elements també s’han analitzat de forma qualitativa a partir d’un debat realitzat amb infants en edat escolar. Els resultats mostren, majoritàriament, l’aparició d’estereotips de gènere amb categoritzacions desfavorables pel gènere femení que s’inculquen als més petits a partir de la publicitat de joguines.ca_ES
dc.description.abstractTelevision has become a really powerful medium through which society nourish themselves, acquiring knowledge. Large audience of this media is children who are in stage of great learning, but, vaguely critical with the content that appears. In this field, children-toy’s advertisings have been studied in a quantitative form in order to analyze the aspects that appear therein. A qualitative analysis has also been performed by the realization of a real debate with school children. The results mostly show that gender stereotypes, which discredit female gender, are present in children-toy’s advertising.ca_ES
dc.format.extent84 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightscc-by-nc-ndca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectAnuncisca_ES
dc.subjectpublicitatca_ES
dc.subjectgènereca_ES
dc.subjectinfantsca_ES
dc.subjecttelevisióca_ES
dc.subjectjoguinaca_ES
dc.subjectestereotipca_ES
dc.subjectAdsca_ES
dc.subjectadvertisingca_ES
dc.subjectgenderca_ES
dc.subjecttoyca_ES
dc.subjectstereotypeca_ES
dc.subject.otherpublicitatca_ES
dc.subject.otherinfantsca_ES
dc.subject.othertelevisióca_ES
dc.subject.otherjoguinesca_ES
dc.titleLa publicitat de joguines des d'una altra perspectiva: Els estereotips de gènereca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd