Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • català 
    • English
    • català
    • español
  • Inicia la sessió
Repositori Obert UdL
Visualitza l'element 
  •   Inici
  • Recerca
  • Didàctiques Específiques
  • Articles publicats (Didàctiques Específiques)
  • Visualitza l'element
  •   Inici
  • Recerca
  • Didàctiques Específiques
  • Articles publicats (Didàctiques Específiques)
  • Visualitza l'element
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Information literacy instruction in early childhood education: the school museum

Thumbnail
Visualitza/Obre
Postprint (284.0Kb)
Sol·licita una còpia
Data de publicació
2021
Autor/a
Parisi-Moreno, Verónica
Llonch Molina, Nayra
Selfa Sastre, Moisés
Citació recomanada
Parisi-Moreno, Verónica; Llonch Molina, Nayra; Selfa Sastre, Moisés; . (2021) . Information literacy instruction in early childhood education: the school museum. Literacy, 2021, vol. 55, núm. 2, p. 83-90. https://doi.org/10.1111/lit.12238.
Impacte


Logo de Web of Science    citacions a Web of Science

Logo d'Scopus    citacions a Scopus

Logo de Google Acadèmic  Google Acadèmic
Compartir
Exportar a Mendeley
Metadades
Mostra el registre d'unitat complet
Resum
Instruction with primary sources promotes learner engagement and behavioural objectives. The school museum is a suitable resource for information literacy instruction in early childhood education. In this paper, we question conventional information literacy instruction. Drawing on a review of the scientific literature on information literacy and a review of educational policies, we argue that instructional innovation is needed in reading instruction in early childhood education. Based on the use of primary sources, we propose the interdisciplinary approach of the school museum as an alternative to the school library. This inquiry has implications for teacher effectiveness, student centred learning, reading motivation, and the school‐community relationship. Finally, we give some recommendations concerning school museum implementation and further research on the topic of school museums.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/71296
DOI
https://doi.org/10.1111/lit.12238
És part de
Literacy, 2021, vol. 55, núm. 2, p. 83-90
Projectes de recerca europeus
Col·leccions
  • Articles publicats (Didàctiques Específiques) [249]

Contacteu amb nosaltres | Envia comentaris | Avís legal
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadades subjectes a 
 

 

Explora

Tot el repositoriComunitats i col·leccionsPer data d'edicióAutorsTítolsMatèriesAquesta col·leccióPer data d'edicióAutorsTítolsMatèries

Estadístiques

Veure estadístiques d'ús

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contacteu amb nosaltres | Envia comentaris | Avís legal
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadades subjectes a