Show simple item record

dc.contributor.authorBorràs Riba, Eulàlia
dc.date.accessioned2021-05-11T09:41:34Z
dc.date.available2021-05-11T09:41:34Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-1-908416-47-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/71255
dc.format.extent15 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherResearch-publishing.netca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a: ttps://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.642ca_ES
dc.relation.ispartofMoore, Emilee; Dooly, Melinda (Eds). (2017). Qualitative approaches to research on plurilingual education - Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe - Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe. Research-publishing.net, p. 469-482ca_ES
dc.rightscc-by, (c) Borràs, 2017ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectTipus de textca_ES
dc.subjectRedaccióca_ES
dc.subjectRevisióca_ES
dc.subjectBibliografiaca_ES
dc.subjectEstil APAca_ES
dc.titleCom s’escriu un text de recerca?ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.identifier.idgrec023309
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.642


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by, (c) Borràs, 2017
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by, (c) Borràs, 2017