Show simple item record

dc.contributor.authorBorràs Riba, Eulàlia
dc.date.accessioned2021-05-11T09:29:23Z
dc.date.available2021-05-11T09:29:23Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-1-908416-47-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/71254
dc.format.extent15 p.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.publisherResearch-publishing.netca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a:https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.643ca_ES
dc.relation.ispartofMoore, Emilee; Dooly, Melinda (Eds). (2017). Qualitative approaches to research on plurilingual education - Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe - Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe. Research-publishing.net, p. 483-496ca_ES
dc.rightscc-by, (c) Borràs, 2017ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectText typesca_ES
dc.subjectCompositionca_ES
dc.subjectRevisionca_ES
dc.subjectBibliographyca_ES
dc.subjectAPA styleca_ES
dc.titleHow to write a research paperca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.identifier.idgrec023308
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.643


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by, (c) Borràs, 2017
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by, (c) Borràs, 2017