Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • English 
    • English
    • català
    • español
  • Login
Repositori Obert UdL
View Item 
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Application of pulsed electric fields as a strategy for enhancing the content and bioaccessibility of carotenoids and phenolic compounds in carrots and their derived products

Thumbnail
Access to documents
Issue date
2021-01-13
Author
López-Gámez, Gloria
Other authors
Soliva-Fortuny, Robert
Elez Martínez, Pedro
Universitat de Lleida. Departament de Tecnologia d'Aliments
Suggested citation
López-Gámez, Gloria. (2021) . Application of pulsed electric fields as a strategy for enhancing the content and bioaccessibility of carotenoids and phenolic compounds in carrots and their derived products. Universitat de Lleida. http://hdl.handle.net/10803/671424.
Impact

Web of Science logo    citations in Web of Science

Scopus logo    citations in Scopus

Google Scholar logo  Google Scholar
Share
Export to Mendeley
Metadata
Show full item record
Aquesta Tesi Doctoral va avaluar l'aplicació de polsos elèctrics (PE) com a estratègia per induir l'acumulació de compostos fenòlics i carotenoides i millorar la seva bioaccessibilitat en pastanagues i els seus productes derivats (sucs i purés). Es va investigar l'efecte de PE sobre el contingut fenòlic i carotenoide, la seva bioaccessibilitat i la microestructura de pastanagues i els seus derivats. A més, es va estudiar l'efecte de PE sobre els principals atributs de qualitat de les pastanagues senceres, així com la seva influència en l'activitat respiratòria i les activitats enzimmàtiques seleccionades. L'aplicació de PE només va millorar la concentració de carotenoides i fenols en pastanagues senceres. Els tractaments també van provocar canvis significatius en les activitats enzimàtiques i respiratòries, així com en el color i la fermesa. També van causar modificacions en la microestructura. D'altra banda, l'aplicació de PE va millorar la bioaccessibilitat dels fenols i carotenoides en pastanagues senceres i purés. L'aplicació de PE en pastanaga sencera o en derivats, la posterior aplicació de processament mecànic, tèrmic o l'addició d'oli van tenir un efecte significatiu en l'estructura de matriu, contingut i bioaccessibilitat de compostos fenòlics i carotenoides. Per tant, el control d'aquests factors permet obtenir productes de pastanaga amb un major valor antioxidant.
European research projects
Collections
  • Tesis Doctorals [1319]

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to 
 

 

Browse

All of the repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to