Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • español 
    • English
    • català
    • español
  • Iniciar sesión
Repositori Obert UdL
Ver ítem 
  •   Inicio
  • Recerca
  • Didàctiques Específiques
  • Articles publicats (Didàctiques Específiques)
  • Ver ítem
  •   Inicio
  • Recerca
  • Didàctiques Específiques
  • Articles publicats (Didàctiques Específiques)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Creences a l'època medieval : ortodòxia i heretgia

Thumbnail
Ver/Abrir
Verum et Pulchrum17.pdf (7.242Mb)
Fecha de publicación
2018
Autor/a
Stöber, Karen
Cita recomendada
Stöber, Karen; . Creences a l'època medieval : ortodòxia i heretgia. Pagès Editors. http://hdl.handle.net/10459.1/71014.
Impacto


Logo de Web of Science    citaciones en Web of Science

Logo de Scopus    citaciones en Scopus

Logo de Google Académico  Google Académico
Compartir
Exportar a Mendeley
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Resumen
“Ortodòxia i heretgia”: dos conceptes inextricablement connectats dins de la història de l’església cristiana. La paraula “heretgia”, del grec “elecció, tria, opció”, aquí fa referència a les creences alternatives a la religió oficial, en aquest cas, el cristianisme. Des de l’acceptació del cristianisme per l’emperador Constantí l’any 313, quan la jove religió esdevingué unida i “ortodoxa”, les autoritats eclesiàstiques s’oposaren i perseguiren a les desviacions “herètiques” que amenaçaven aquesta unitat. Aquest llibre ofereix una aproximació interdisciplinària a un tema que des de fa segles ha ocupat l’interès tant d’historiadors com de l’imaginari popular.
Nota
Selecció de textos basats en les conferències impartides a les VI Jornades d'Història de l'Església i la Religiositat celebrades al Monestir de les Avellanes el juny del 2015
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/71014
Proyectos de investigación europeos
Colecciones
  • Articles publicats (Didàctiques Específiques) [260]
  • Llibres (Grup de Recerca en Estudis Medievals Espai, Poder i Cultura) [45]

Contacto | Sugerencias | Aviso legal
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadatos sujetos a 
 

 

Explorar

Todo el repositorioComunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

De interés

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contacto | Sugerencias | Aviso legal
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadatos sujetos a