Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • English 
    • English
    • català
    • español
  • Login
Repositori Obert UdL
View Item 
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
  •   Home
  • Recerca
  • Tesis Doctorals
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

(R)evolución educativa. Diversidad cultural e innovación educativa: rutas para el desarrollo del horizonte intercultural. Tres estudios etnográficos en centros concertados catalanes

Thumbnail
Access to documents
Issue date
2020-12-16
Author
Benabarre Ribalta, Rosa
Other authors
Garreta i Bochaca, Jordi
Llevot Calvet, Núria
Universitat de Lleida. Departament de Geografia i Sociologia
Suggested citation
Benabarre Ribalta, Rosa. (2020) . (R)evolución educativa. Diversidad cultural e innovación educativa: rutas para el desarrollo del horizonte intercultural. Tres estudios etnográficos en centros concertados catalanes. Universitat de Lleida. http://hdl.handle.net/10803/671151.
Impact


Web of Science logo    citations in Web of Science

Scopus logo    citations in Scopus

Google Scholar logo  Google Scholar
Share
Export to Mendeley
Metadata
Show full item record
La investigació que presentem forma part del projecte RecerCaixa 2015 «Diversitat cultural i igualtat d'oportunitats a l'escola». L'objectiu d'aquesta tesi és analitzar l'atenció i el treball de la diversitat cultural als centres concertats catalans d'Educació Infantil i Primària. S'ha dut a terme a partir d'un disseny analític amb metodologia mixta. El treball consta de dues fases, una quantitativa, amb una enquesta telefònica realitzada a membres d'equips directius de 133 centres de titularitat privada, i una segona fase, de caràcter qualitativa, a través de l'estudi etnogràfic en tres centres concertats. Posteriorment, es va completar amb un estudi de cas en un centre congregacional d'Andorra. Com a principals conclusions destaca que la innovació educativa en clau intercultural encara no és un procés sistemàtic. La formació del professorat basada en les competències interculturals és un punt feble, en canvi, els vincles entre escola, família i entorn s'estan potenciant en tots els centres.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/70990
European research projects
Collections
  • Tesis Doctorals [1310]

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to 
 

 

Browse

All of the repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to