Show simple item record

dc.contributor.authorArmengol Rosinés, M. Teresa
dc.contributor.authorCastillo Solsona, Ma. Mercedes
dc.contributor.authorGómez Adillón, Ma. Jesús
dc.contributor.authorTena Tarruella, Anna
dc.contributor.authorVendrell Vilanova, Anna
dc.date.accessioned2021-03-02T12:02:50Z
dc.date.available2021-03-02T12:02:50Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2385-6203
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/70654
dc.description.abstractEn el present treball volem donar a conèixer els resultats del projecte 2009MQD 00206 finançat per l’AGAUR. Aquest estudi, analitza empíricament com les metodologies docents i els hàbits d’estudi dels alumnes de primer curs, de les titulacions dels Graus (Dret i ADE) de la FDE de la UdL, influeixen en el rendiment acadèmic, i si són diferents respecte dels que tenien abans en les titulacions LRU (Dret i CC. Empresarials). El treball que es presenta demostra que la implantació dels nous plans d’estudi ha suposat un canvi dels hàbits i una millora del rendiment acadèmic en els alumnes de primer curs.ca_ES
dc.description.abstractIn this paper we want to present the results of the 2009MQD 00206 project funded by AGAUR. This empirical study examines the teaching methodologies and study habits of university students in their first year, and how that affects their academic performance. This research was conducted in the degrees of Law and Business Administration Faculty at the University of Lleida. Besides, the project checks whether there are significant variations in comparison with the previous degrees (LRU versus EEES). The study shows that the introduction of new curricula has provoked a change of habits and improved academic performance in first year students.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherCIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovacióca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/172ca_ES
dc.relation.ispartofRevista del CIDUI, 2012, núm. 1, p. 1-24ca_ES
dc.rightscc-by (c) Armengol et al., 2012ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectRendiment acadèmicca_ES
dc.subjectMetodologies d’ensenyament-aprenentatgeca_ES
dc.subjectHàbits d’estudica_ES
dc.titleIncidència de les metodologies docents i dels hàbits d’estudi sobre el rendiment acadèmic: una comparació entre estudiants universitaris de primer curs de les titulacions LRU i dels Graus de la Facultat de Dret i Economia de la UdLca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by (c) Armengol et al., 2012
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by (c) Armengol et al., 2012