Incidència de les metodologies docents i dels hàbits d’estudi sobre el rendiment acadèmic: una comparació entre estudiants universitaris de primer curs de les titulacions LRU i dels Graus de la Facultat de Dret i Economia de la UdL

Ver/ Abrir
Fecha de publicación
2012Autor/a
Armengol Rosinés, M. Teresa
Castillo Solsona, Ma. Mercedes
Gómez Adillón, Ma. Jesús
Cita recomendada
Armengol Rosinés, M. Teresa;
Castillo Solsona, Ma. Mercedes;
Gómez Adillón, Ma. Jesús;
Tena Tarruella, Anna;
Vendrell Vilanova, Anna;
.
(2012)
.
Incidència de les metodologies docents i dels hàbits d’estudi sobre el rendiment acadèmic: una comparació entre estudiants universitaris de primer curs de les titulacions LRU i dels Graus de la Facultat de Dret i Economia de la UdL.
Revista del CIDUI, 2012, núm. 1, p. 1-24.
http://hdl.handle.net/10459.1/70654.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
En el present treball volem donar a conèixer els resultats del projecte
2009MQD 00206 finançat per l’AGAUR. Aquest estudi, analitza empíricament com les
metodologies docents i els hàbits d’estudi dels alumnes de primer curs, de les titulacions
dels Graus (Dret i ADE) de la FDE de la UdL, influeixen en el rendiment acadèmic, i si
són diferents respecte dels que tenien abans en les titulacions LRU (Dret i CC.
Empresarials). El treball que es presenta demostra que la implantació dels nous plans
d’estudi ha suposat un canvi dels hàbits i una millora del rendiment acadèmic en els
alumnes de primer curs.
Es parte de
Revista del CIDUI, 2012, núm. 1, p. 1-24Proyectos de investigación europeos
Colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: