Manual pràctic per a la catalogació dels objectes del museu escolar
Data de publicació
2020Autor/a
Gassol-Quílez, Gal·la
Berengué Carbonell, Iolanda
López-Basanta, Clara
Roger-Goncé, Carlota
Romero Sordo, Alba
Sabaté Navarro, Miquel
Citació recomanada
Llonch Molina, Nayra;
Gassol-Quílez, Gal·la;
Berengué Carbonell, Iolanda;
Falguera García, Enric;
López-Basanta, Clara;
Parisi-Moreno, Verónica;
...
Selfa Sastre, Moisés.
Manual pràctic per a la catalogació dels objectes del museu escolar.
Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació.
http://hdl.handle.net/10459.1/70074.
Metadades
Mostra el registre d'unitat completResum
La creació d’aquest manual és el resultat de la tasca conjunta que les integrants de l’equip
ICE de la Universitat de Lleida (UdL) “Museus i biblioteques escolars: espais per
desenvolupar la competència alfabetitzadora dels infants” (MBE) (coordinat per la Dra.
Nayra Llonch Molina) han dut a terme durant el curs 2019-2020. La formació d’aquest
grup de treball va sorgir arran d’un ajut a projectes d’innovació i millora de la docència
(curs 2019-2020) atorgat pel Vicerectorat de Qualitat i Innovació Docent de la UdL i que
porta per títol “ApS per al desenvolupament de la competència alfabetitzadora a través de la
creació de Museus Escolars en centres educatius”. També té el recolzament del grup de
recerca consolidat DHiGeCs UB-UdL.
Context
Nivell educatiu recomanat: Educació primàriaNota
Nayra Llonch-Molina i Gal·la Gassol-Quílez (coords.)Projectes de recerca europeus
Col·leccions
Els fitxers de llicència següents estan associats amb aquest element:
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons.cc-by-nc-sa (c) Equip MiBE, ICE UdL, 2020
Publicacions relacionades
Mostrant elements relacionats per títol, autor i matèria.
-
El proyecto común de lectura: explotación didáctica interdisciplinar de Las aventuras de Pinocchio (1882-1883), a partir de la metodología del centro de interés
Parisi-Moreno, Verónica; Llonch Molina, Nayra; Selfa Sastre, Moisés (Universidad de Almería, Red Internacional de Universidades Lectoras, 2018-07-02)El Proyecto Común de Lectura es una iniciativa de diversos miembros educativos relacionados con la lectura y explotación de textos literarios. En este artículo, presentamos y valoramos críticamente las actividades de lectura ... -
School libraries: systematised bibliographic review and analysis of scientific production (2010-2019)
Parisi-Moreno, Verónica; Selfa Sastre, Moisés; Llonch Molina, Nayra (Universidad de Castilla la Mancha, 2020-03-31)This article is a bibliographic review of the scientific production published internationally from 2010 until the middle of 2019 on the concept of School Library. The objective was to establish an updated status of the ... -
Aportaciones a la comunidad educativa y cultural. Evaluación sumativa de una experiencia colaborativa en el Museu de Lleida
Parisi-Moreno, Verónica; Llonch Molina, Nayra (2016)La presente investigación evalúa la propuesta educativa"Pinocho y el artesano de la madera", diseñada e implementada por el Museu de Lleida (MdLI). Esta propuesta nace de la adscripción del museo al denominado Proyecto ...