Pla de comunicació i màrqueting 2019. Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i Difusió

View/ Open
Issue date
2019Author
Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i Difusió
Suggested citation
Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i Difusió;
.
(2019)
.
Pla de comunicació i màrqueting 2019. Universitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i Difusió.
http://hdl.handle.net/10459.1/69995.
Metadata
Show full item recordAbstract
El Pla de Comunicació i Màrqueting (PCM) de la unitat de Biblioteca i Documentació és l’eina que
ens permet valorar si els productes i serveis oferts a la nostra comunitat universitària tenen la
màxima qualitat. És una actitud de compromís vers els nostres usuaris i implica una activitat de
gestió contínua.
Els principals objectius són:
• Millorar les necessitats i expectatives dels usuaris.
• Garantir i augmentar l’ús dels recursos i serveis de les Biblioteques de la UdL.
• Apropar els serveis als usuaris.
• Augmentar la visibilitat de les Biblioteques de la UdL i establir la Biblioteca com a
marca de qualitat.
El document que us presentem inclou una proposta metodològica de planificació d’activitats i
estratègies de difusió de recursos i serveis, amb l’objectiu principal d’aconseguir una major qualitat
en els serveis i un aprofitament més eficaç i rentable dels recursos informatius per part de l’usuari.
European research projects
Collections
The following license files are associated with this item: