Show simple item record

dc.contributor.authorUniversitat de Lleida. Biblioteca i Documentació. Àrea de Col·lecció i Difusió
dc.date.accessioned2020-10-23T11:37:08Z
dc.date.available2020-10-23T11:37:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/69697
dc.language.isocatca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document originalca_ES
dc.rightscc-by (c) Universitat de Lleida. Unitat de Biblioteca i Documentació, 2016ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectUniversitat de Lleida. Biblioteca i Documentacióca_ES
dc.subjectInformesca_ES
dc.subjectMàrquetingca_ES
dc.subject2016ca_ES
dc.titlePla de comunicació i màrqueting 2016. Universitat de Lleida. Servei de Biblioteca i Documentació. Grup de treball de màrquetingca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by (c) Universitat de Lleida. Unitat de Biblioteca i Documentació, 2016
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by (c) Universitat de Lleida. Unitat de Biblioteca i Documentació, 2016