Show simple item record

dc.contributor.authorLlurda, Enric
dc.date.accessioned2020-04-23T07:55:21Z
dc.date.available2020-04-23T07:55:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2386-7159
dc.identifier.issn0214-8188
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/68483
dc.description.abstractAquest article explora les implicacions de la dimensió global de l’anglès com a llengua franca mundial a l’hora d’ensenyar aquesta llengua en el nostre entorn educatiu. S’hi argumenta la neces-sitat de transcendir el paradigma del parlant nadiu com a model d’aprenentatge i ensenyament per a caminar cap a un model basat en l’usuari competent de la llengua, i s’aprofundeix en la figura del professor ideal des d’aquest punt de vista, així com els reptes que comporta a l’hora d’avaluar la competència lingüística i d’introduir-hi també la competència intercultural.ca_ES
dc.description.abstractThis paper explores the implications of the global dimension of English as a world lingua franca in teaching the language in our educational environment. It is argued that there is a need to transcend the paradigm that looks at the native speaker as the learning and teaching model in order to move towards a model based on the competent language user. The paper also deals with the figure of the ideal teacher from this perspective, as well as the challenges in assessing language competence and in introducing intercultural competence in language teaching.ca_ES
dc.description.sponsorshipquest article ha estat possible gràcies al finançament rebut per part del Ministerio de Economía y Competitividad (projecte FFI2015-67769-P) i de l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (projecte 2017-SGR-1522)ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Valènciaca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://doi.org/10.7203/caplletra.68.16477ca_ES
dc.relation.ispartofCaplletra, 2020, núm. 68, p. 199-217ca_ES
dc.rightscc-by-nc-nd (c) Llurda, Enric, 2020ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectAnglès llengua francaca_ES
dc.subjectCompetència interculturalca_ES
dc.subjectEnglish as a lingua francaca_ES
dc.subjectIntercultural competenceca_ES
dc.titleAprendre anglès per parlar amb el món: reflexions al voltant de l'ensenyament de l'anglès com a llengua franca globalca_ES
dc.title.alternativeLearning english to speak to the world: reflections around the teaching of english as a global lingua francaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.identifier.idgrec030552
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.7203/caplletra.68.16477


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd (c) Llurda, Enric, 2020
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd (c) Llurda, Enric, 2020