Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació
dc.contributor.authorErta Ruiz, Èlia
dc.contributor.authorGabernet Foix, Laura
dc.contributor.authorIrun Chavarria, Montse
dc.contributor.authorMesegué Sabaté, Ma. Sogues
dc.contributor.authorNavas Bernat, Rosa Ma.
dc.contributor.authorTeixidó Sanjuan, Olga
dc.date.accessioned2020-04-23T07:44:03Z
dc.date.available2020-04-23T07:44:03Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/68482
dc.descriptionDocument elaborat per l’Equip ICE: L’anglès va de debò. Projecte Educatiu. Coordinadora: Laura Gabernet Foixca_ES
dc.description.abstractAquest document s’ha elaborat dins l‘activitat de formació de l’ICE de la Universitat de Lleida, Equip ICE: L’anglès va de debò. Projecte Educatiu, iniciat el curs 2015-16. Ha estat fruit de les aportacions de tots els professionals del món docent que formem part d’aquest Equip en relació als aspectes que incideixen en l’efectivitat de l’ensenyament i aprenentatge de la llengua anglesa als centres educatius. Els primers anys, el treball s’ha centrat en l’etapa d’educació primària. La missió d'aquest Equip ICE és detectar i reflexionar sobre mancances puntuals o del sistema que dificulten el poder arribar a uns nivells òptims de competència comunicativa i lingüística en anglès per part de l’alumnat amb l’objectiu principal de millorar els resultats d’aprenentatge. Al llarg d’aquests anys de treball s’han establert reptes o dificultats que es poden trobar als centres educatius per a un bon aprenentatge de la llengua anglesa. Per a cada un d’aquests, es suggereixen canvis i accions facilitadores que incidiran positivament en la millora de l’anglès. La guia, entesa com a pla estratègic de millora, proposa objectius, criteris i indicadors a tenir en compte pels equips directius dels centres d’educació primària que ho valorin oportú com a pla de millora en l’àmbit del plurilingüisme i, més concretament, de la competència en anglès de l’alumnat. A la Guia hi hem enllaçat un qüestionari de diagnosi de la realitat al centre en aquest àmbit. La comunitat educativa disposarà d'elements que els permetrà detectar possibles necessitats de millora pensant en l’ideal de centre que volen. Aquest qüestionari és en format electrònic i s'adreça a l'equip directiu del centre i als docents implicats. El qüestionari està dividit en tres parts que es corresponen als apartats presentats en la Guia. Segons el resultat de la diagnosi de cada un dels blocs, l’equip directiu del centre podrà fer propostes dels aspectes susceptibles de millora per àmbits.
dc.format.extent47 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educacióca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a https://equipiceanglesvadedebo.blogspot.com/p/httpsdrivegooglecomopenid11u4gxmyxehvvq.html
dc.rightscc-by-nc-sa (c) Èlia Erta et al., 2020ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherAnglès -- Educació primàriaca_ES
dc.subject.otherMaterial didàcticca_ES
dc.titleGuia per superar reptes en l’ensenyament i aprenentatge de l’anglès a l’etapa de Primàriaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/LearningObjectca_ES
dc.audience.educationLevelNivell educatiu recomanat: Educació primària
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-sa (c) Èlia Erta et al., 2020
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-sa (c) Èlia Erta et al., 2020