Now showing items 1-11 of 11

    • Acompanyament educatiu i social a persones trans* en la infància i l’adolescència 

      Rodríguez Pérez, Sara; Urrea Monclús, Aida (Edicions de la Universitat de Lleida, 2020)
      Gran part de la societat continua associant la identitat sexual amb els genitals, és a dir: s’és nen/noi/home quan es té penis i s’és nena/noia/dona quan es té vulva. Ara bé, la identitat de gènere i la identitat sexual ...
    • Agència infantil i adolescent i activisme digital en l’educació per als drets de la infància i la ciutadania global 

      Martínez Sainz, G.; Barry, M.; Urrea Monclús, Aida (Edicions de la Universitat de Lleida, 2020)
      En aquest monogràfic, es presenten algunes recomanacions sobre com cal incorporar de manera estratègica i significativa les tecnologies digitals en l’ECG. L’Educació per a la Ciutadania Global (ECG) pretén empoderar als ...
    • E-parenting: revisión de la literatura 

      Vaquero Tió, Eduard; Suárez Perdomo, Arminda; Fernández Rodrigo, Laura; Rodrigo López, María José; Balsells, M. Àngels (Edicions de la Universitat de LleidaAsociación EDUTEC, 2018)
      La irrupción de internet en todas las áreas de la vida cotidiana también se ha puesto de manifiesto en la educación parental y familiar. Las familias usan la red para buscar ayuda en el desempeño de sus funciones parentales, ...
    • L'esbarjo en el marc d'una escola saludable 

      Arco Bravo, Isabel del; Ramos Pla, Anabel; Flores i Alarcia, Òscar (Isabel del Arco, 2019)
      L'esbarjo és important perquè serveix com un descans necessari dels rigors dels desafiaments acadèmics que es donen a l'aula. També ofereix beneficis cognitius, socials, emocionals i físics. Per aquests motius, en aquesta ...
    • Experiencias y aprendizajes a lo largo de la vida: Italia y España 

      Aleandri, Gabriela; Domenici, Gaetano; Chiappetta Cajola, Lucia; Ciraci, Anna Maria; Llevot Calvet, Núria; La Marca, Alessandra; Longo, Leonarda; Bonetta, Gaetano; Morey, Mercè; Vallespir, Jordi; Bernad Cavero, Olga; Di Rienzo, Paolo; Grazia Riva, Maria; Alessandrini, Giuditta; Del Olmo Ibañez, Maria Teresa; La Rocca, Concetta; Biasi, Valeria (Università degli Studi Roma TreEdicions de la Universitat de Lleida, 2021)
      Las sociedades actuales se caracterizan por rápidos e incesantes cambios en la economía, las tecnologías, las políticas, las relaciones sociales y, sobre todo, en las necesidades educativas. En este escenario complejo, ...
    • Families and schools. The involvement of foreign families in schools 

      Barabanti, Paolo; Colombo, Maddalena; Dierendonck, Christophe; Garreta i Bochaca, Jordi; Kerger, Sylvie; Llevot Calvet, Núria; Macià Bordalba, Mònica; Mesa, Diego; Poncelet, Débora; Santagati, Mariagrazia (Edicions de la Universitat de Lleida, 2019)
      This book is located within this context of considering parental involvement as essential to improve children’s education, and of being aware of the barriers and difficulties surrounding the participation of migrant ...
    • Foreign families and schools Innovative strategies for improving the family-school relationship 

      Macià Bordalba, Mònica; Burriel Manzanares, Francesca; Roig del Amor, Enric; Casanovas Jové, Ricard; Lafuente, Maite; Vidal, Victoria; Lamo, Jaime de; Brújula, Emma; Pardina, Maite; Baró, Maite; Llenas, Lluïsa; Guzmán, Maite; Alonso, Toni; Gálvez, Jordi; Sorribes, Mª Luz; Jiménez, Maika; Seguro, Núria; Prieto, Pilar; Colombo, Maddalena; Santagati, Mariagrazia; Gheza, Bianca; Prandelli, Lidia; Hurka, Paola; Alessandrini, Elisa; Lancini, Alessandra; Biatta, Anna; Cirimbelli, Cinzia; Palmira Ferrari, Maria; Filippini, Micaela; Albini, Alessandra; Costa, Giuliana; Paterini, Mina; Forlani, Dario; Belotti, Chiara; Pederzani, Giovanna; Sferruzza, Letizia; Poli, Giampietro; Piotti, Claudia; Poncelet, D.; Bodson, M.; Dahm, C.; Mirkes, D.; Calvi, N.; Kerger, S. (Edicions de la Universitat de Lleida, 2021)
    • Foreign families and schools Innovative strategies for improving the family-school relationship. English version 

      Macià Bordalba, Mònica; Burriel Manzanares, Francesca; Roig del Amor, Enric; Casanovas Jové, Ricard; Lafuente, Maite; Vidal, Victoria; Lamo, Jaime de; Brújula, Emma; Pardina, Maite; Baró, Maite; Llenas, Lluïsa; Guzmán, Maite; Alonso, Toni; Gálvez, Jordi; Sorribes, Mª Luz; Jiménez, Maika; Seguro, Núria; Prieto, Pilar; Colombo, Maddalena; Santagati, Mariagrazia; Gheza, Bianca; Prandelli, Lidia; Hurka, Paola; Alessandrini, Elisa; Lancini, Alessandra; Biatta, Anna; Cirimbelli, Cinzia; Palmira Ferrari, Maria; Filippini, Micaela; Albini, Alessandra; Costa, Giuliana; Paterini, Mina; Forlani, Dario; Belotti, Chiara; Pederzani, Giovanna; Sferruzza, Letizia; Poli, Giampietro; Piotti, Claudia; Poncelet, D.; Bodson, M.; Dahm, C.; Mirkes, D.; Calvi, N.; Kerger, S. (Edicions de la Universitat de Lleida, 2021)
    • La infància i l’adolescència de la ciutat de Lleida. Informe 2009 - 2010 

      Balsells, M. Àngels; Coiduras Rodríguez, Jordi L.; Ballesté, Joan; Adrover, Àngels; Vaquero Tió, Eduard (Edicions de la Universitat de Lleida, 2011)
      Les dades publicades per governs i altres institucions internacionals sobre la infància i l’adolescència són un referent interessant sobre realitats àmplies, estatals o internacionals. Malgrat la seva oportunitat i utilitat ...
    • Nens, nenes i adolescents en acolliment i adopció: propostes per a la seva atenció educativa a centres de primària i secundària 

      Jiménez-Morago, Jesús M.; Carrera, P.; Cortada, N. (Edicions de la Universitat de Lleida, 2019)
      El centre educatiu ha de facilitar la incorporació de la infància i l’adolescència en acolliment i adopció mitjançant un pla personalitzat d’acollida que inclourà una avaluació inicial que guiï l’atenció educativa. Un pla ...
    • El uso de un Entorno Virtual como soporte a los profesionales del programa socioeducativo "Caminar en Familia" 

      Fernández Rodrigo, Laura; Vaquero Tió, Eduard; Balsells, M. Àngels (Edicions de la Universitat de LleidaAsociación EDUTEC, 2018)
      El programa ‘Caminar en familia’ fue implementado y evaluado en el marco de un proyecto I+D a través de una metodología de investigación-acción participativa. El proyecto requirió de la colaboración entre investigadores ...