Now showing items 1-5 of 5

    • Acompanyament educatiu i social a persones trans* en la infància i l’adolescència 

      Rodríguez Pérez, Sara; Urrea Monclús, Aida (Edicions de la Universitat de Lleida, 2020)
      Gran part de la societat continua associant la identitat sexual amb els genitals, és a dir: s’és nen/noi/home quan es té penis i s’és nena/noia/dona quan es té vulva. Ara bé, la identitat de gènere i la identitat sexual ...
    • Families and schools. The involvement of foreign families in schools 

      Barabanti, Paolo; Colombo, Maddalena; Dierendonck, Christophe; Garreta i Bochaca, Jordi; Kerger, Sylvie; Llevot Calvet, Núria; Macià Bordalba, Mònica; Mesa, Diego; Poncelet, Débora; Santagati, Mariagrazia (Edicions de la Universitat de Lleida, 2019)
      This book is located within this context of considering parental involvement as essential to improve children’s education, and of being aware of the barriers and difficulties surrounding the participation of migrant ...
    • Foreign families and schools Innovative strategies for improving the family-school relationship 

      Macià Bordalba, Mònica; Burriel Manzanares, Francesca; Roig del Amor, Enric; Casanovas Jové, Ricard; Lafuente, Maite; Vidal, Victoria; Lamo, Jaime de; Brújula, Emma; Pardina, Maite; Baró, Maite; Llenas, Lluïsa; Guzmán, Maite; Alonso, Toni; Gálvez, Jordi; Sorribes, Mª Luz; Jiménez, Maika; Seguro, Núria; Prieto, Pilar; Colombo, Maddalena; Santagati, Mariagrazia; Gheza, Bianca; Prandelli, Lidia; Hurka, Paola; Alessandrini, Elisa; Lancini, Alessandra; Biatta, Anna; Cirimbelli, Cinzia; Palmira Ferrari, Maria; Filippini, Micaela; Albini, Alessandra; Costa, Giuliana; Paterini, Mina; Forlani, Dario; Belotti, Chiara; Pederzani, Giovanna; Sferruzza, Letizia; Poli, Giampietro; Piotti, Claudia; Poncelet, D.; Bodson, M.; Dahm, C.; Mirkes, D.; Calvi, N.; Kerger, S. (Edicions de la Universitat de Lleida, 2021)
    • Foreign families and schools Innovative strategies for improving the family-school relationship. English version 

      Macià Bordalba, Mònica; Burriel Manzanares, Francesca; Roig del Amor, Enric; Casanovas Jové, Ricard; Lafuente, Maite; Vidal, Victoria; Lamo, Jaime de; Brújula, Emma; Pardina, Maite; Baró, Maite; Llenas, Lluïsa; Guzmán, Maite; Alonso, Toni; Gálvez, Jordi; Sorribes, Mª Luz; Jiménez, Maika; Seguro, Núria; Prieto, Pilar; Colombo, Maddalena; Santagati, Mariagrazia; Gheza, Bianca; Prandelli, Lidia; Hurka, Paola; Alessandrini, Elisa; Lancini, Alessandra; Biatta, Anna; Cirimbelli, Cinzia; Palmira Ferrari, Maria; Filippini, Micaela; Albini, Alessandra; Costa, Giuliana; Paterini, Mina; Forlani, Dario; Belotti, Chiara; Pederzani, Giovanna; Sferruzza, Letizia; Poli, Giampietro; Piotti, Claudia; Poncelet, D.; Bodson, M.; Dahm, C.; Mirkes, D.; Calvi, N.; Kerger, S. (Edicions de la Universitat de Lleida, 2021)
    • Nens, nenes i adolescents en acolliment i adopció: propostes per a la seva atenció educativa a centres de primària i secundària 

      Jiménez-Morago, Jesús M.; Carrera, P.; Cortada, N. (Edicions de la Universitat de Lleida, 2019)
      El centre educatiu ha de facilitar la incorporació de la infància i l’adolescència en acolliment i adopció mitjançant un pla personalitzat d’acollida que inclourà una avaluació inicial que guiï l’atenció educativa. Un pla ...