Now showing items 13-16 of 16

    • Learning to Live Together : Happy Video Games 

      Filella Guiu, Gemma (Universitat de Lleida, 2022)
      This paper explains the emotional education gamified program Happy 8-12, which has been designed and evaluated based on current scientific research. The Happy 8-12 gamified program is a videogame that aims to improve ...
    • Nens, nenes i adolescents en acolliment i adopció: propostes per a la seva atenció educativa a centres de primària i secundària 

      Jiménez-Morago, Jesús M.; Carrera, P.; Cortada, N. (Edicions de la Universitat de Lleida, 2019)
      El centre educatiu ha de facilitar la incorporació de la infància i l’adolescència en acolliment i adopció mitjançant un pla personalitzat d’acollida que inclourà una avaluació inicial que guiï l’atenció educativa. Un pla ...
    • Les ruralitats. Els micropobles de Lleida 

      Hernández-Trejo, Mario; Andrés Cabello, Sergio; Garreta i Bochaca, Jordi; Domingo, Jordi (Domingo i Coll); Ganau Casas, Joan; Carol, Joan; Guerrero, Carles; Llop, Josep Maria; Enciso Rodríguez, Joan Pere; Sala Rios, Mercè; Torres Solé, Teresa; Pelegrí Viaña, Xavier; González Rodríguez, Juan Agustín; Miranda Ruche, Xavier; Bernad Cavero, Olga; Llevot Calvet, Núria; López Teulón, María Paz; Marín Marquilles, Roger (Càtedra d’Estudis Socioeconòmics i Despoblament del Territori de Lleida; Edicions de la Universitat de Lleida, 2021)
      Aquest primer llibre de la Càtedra d’Estudis Socioeconòmics i Despoblament del Territori Rural de Lleida pretén ser una primera aproximació a les ruralitats de les comarques de Lleida mitjançant una diagnosi a nivell ...
    • El uso de un Entorno Virtual como soporte a los profesionales del programa socioeducativo "Caminar en Familia" 

      Fernández Rodrigo, Laura; Vaquero Tió, Eduard; Balsells, M. Àngels (Edicions de la Universitat de Lleida; Asociación EDUTEC, 2018)
      El programa ‘Caminar en familia’ fue implementado y evaluado en el marco de un proyecto I+D a través de una metodología de investigación-acción participativa. El proyecto requirió de la colaboración entre investigadores ...