Fitxes d'activitats

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Open Access
    Catàleg d’Activitats d’Emprenedoria a la Formació Professional de les terres de Lleida
    (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2018) Gutiérrez Martos, Maria Dolors; Argilés Aluja, Teresa; Herrera i Llop, Lluís-Marc
    L’Equip ICE d’Implementació de l’emprenedoria a l’FP actual, pretén reprendre les tasques (creació de materials, suport i difusió de projectes i integració de l’emprenedoria) ja iniciades per l’anterior Equip ICE d’Emprenedoria que va ser creat ara fa 3 anys a proposta dels Serveis Educatius dels ST d’Ensenyament a Lleida i de la Universitat de Lleida. El nou equip està format per 17 professionals de diferents sectors implicats en l’aplicació de l’emprenedoria a la demarcació de Lleida. Coordina aquest equip ICE la Inspecció educativa, en concret el referent a la FP en l’àmbit territorial de Lleida. Integren aquest equip personal dels Serveis Educatius del Departament d’Ensenyament de Lleida, professorat de Formació Professional de centres representatius, professorat de la Càtedra d’emprenedoria, professionals d’ICE -UdL, i tècnics del Consorci GLOBALleida, entenent que aquesta entitat és un agent extern al món de l’educació de l’emprenedoria a l’FP, però molt connectada amb el teixit empresarial de Lleida que pot aportar importants reflexions i un punt de vista diferenciat, complementari i molt enriquidor de l’emprenedoria a aquest equip de treball.
  • Item
    Open Access
    Els problemes de l’Alícia en el país de les meravelles
    (2015) Folguera, Carles; Folguera, Joan; Mayoral, Irene; Roures, Mª Carmen
    Fitxa d'activitats on es treballen els següents continguts: palíndrom,corba de Peano (fractals), mesura (en milímetres, centímetres, nombres decimals, i construcció de cossos geomètrics), atzar i estratègies de càlcul.