Browsing Suport i Assessorament a l'Activitat Docent by Issue Date
Now showing items 1-20 of 80
-
Educación para la salud: recursos y material didáctico
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2010)Recull de recursos auditius, escrits, visuals, audiovisuals i actius sobre educació per a la salut. -
Cálculo integral en una y varias variables
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2013)Definició del procediment per calcular integrals amb una o diverses variables. -
Anàlisis d'estructures - Mètode dels nodes
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2014)Per a realitzar l’anàlisi d’una estructura, és necessari determinar les forces externes i les forces internes. Aquestes forces internes són les que mantenen unides totes les parts d’una estructura. La metodologia emprada ... -
Base de dades de sòls forestals
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2015)En aquesta web es recull informació sobre sòls, principalment forestals, del nord i nordest de la Península Ibèrica. Aquesta eina (pestanya "Famílies") permet visualitzar les descripcions dels escandalls organitzades segons ... -
Malalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4A
(2016)Què s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives ... -
Diagnòstic precoç de càncer colorectal. Seminari 3B
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)És possible el diagnòstic precoç del càncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes. -
Malalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4C
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)Què s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives ... -
Malalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4B
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)Què s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives ... -
Diagnòstic precoç de càncer colorectal. Seminari 3A
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)És possible el diagnòstic precoç del càncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes. -
Diagnòstic precoç de càncer colorectal. Seminari 3D
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)És possible el diagnòstic precoç del càncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes. -
Diagnòstic precoç de càncer colorectal. Seminari 3C
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)És possible el diagnòstic precoç del càncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes. -
Malalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4D
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)Què s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives ... -
Un recorregut per l’epigrafia medieval de la Seu Vella
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2017)Com a continuació de les sessions pràctiques de l’assignatura de Paleografía i Diplomàtica, i ara dins l’àmbit epigràfic, us plantegem, en una primer part, fer un recorregut per algunes de les làpides medievals que conservem ... -
Análisis de la composición geométrica y perspectiva de una obra pictórica del cinquecento
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018)Jacopo Robusti (llamado Tintoretto): Traslación del cuerpo de San Marcos, 1562-66, óleo sobre lienzo, 421 x 306 cm. Galería de la Academia, Venecia (realizado para la Scuola Grande di San Marco, en Venecia). -
Análisis de la composición geométrica y perspectiva de una obra pictórica del quattrocento
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018)Antonello da Messina: San Sebastián, 1475-76, óleo transferido de tabla a lienzo, 171 x 85 cm. Gemaldegalerie, Staatliche Kunstsammlungen, Dresde (realizado para la Iglesia de San Giuliano en Venecia). -
Análisis de la composición geométrica y perspectiva de una obra pictórica del XVIII
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018)Giambattista Tiépolo: La traslación de la santa casa de Loreto (boceto), 1743, óleo sobre lienzo, 124 x 85 cm. Gallerie dell’Accademia, Venecia (modelo preparatorio realizado para el fresco de la Iglesia de Santa Maria de ... -
Construcció de mapes
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018)Aquesta eina ens facilitarà l’aprenentatge de plasmar dades en mapes. En la gestió d’un gran volum de dades, és important plasmar-ho en un mapa per conèixer l’impacte real en el desenvolupament rural dels diferents territoris. ... -
Sonidos consonánticos AFI
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019) -
Producció porcina
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)Conté les fases de la producció porcina. -
Aprova la prova
(Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)La teva missió és resoldre una prova relacionada amb l'entrevista i altres aspectes que s'han de tenir en compte a l'hora de fer la valoració d'un pacient.