Ara es mostren els elements 1-20 de 80

    • Educación para la salud: recursos y material didáctico 

      Sáez Cárdenas, Salvador (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2010)
      Recull de recursos auditius, escrits, visuals, audiovisuals i actius sobre educació per a la salut.
    • Cálculo integral en una y varias variables 

      Maza Sabido, Susanna (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2013)
      Definició del procediment per calcular integrals amb una o diverses variables.
    • Anàlisis d'estructures - Mètode dels nodes 

      Pérez García, Pedro J.; Barrau, Jérôme (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2014)
      Per a realitzar l’anàlisi d’una estructura, és necessari determinar les forces externes i les forces internes. Aquestes forces internes són les que mantenen unides totes les parts d’una estructura. La metodologia emprada ...
    • Base de dades de sòls forestals 

      Olarieta, José Ramón (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2015)
      En aquesta web es recull informació sobre sòls, principalment forestals, del nord i nordest de la Península Ibèrica. Aquesta eina (pestanya "Famílies") permet visualitzar les descripcions dels escandalls organitzades segons ...
    • Malalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4A 

      Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (2016)
      Què s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives ...
    • Diagnòstic precoç de càncer colorectal. Seminari 3B 

      Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
      És possible el diagnòstic precoç del càncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
    • Malalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4C 

      Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
      Què s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives ...
    • Malalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4B 

      Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
      Què s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives ...
    • Diagnòstic precoç de càncer colorectal. Seminari 3A 

      Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
      És possible el diagnòstic precoç del càncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
    • Diagnòstic precoç de càncer colorectal. Seminari 3D 

      Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
      És possible el diagnòstic precoç del càncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
    • Diagnòstic precoç de càncer colorectal. Seminari 3C 

      Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
      És possible el diagnòstic precoç del càncer colorectal? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives terapèutiques oportunes.
    • Malalt amb transaminases persistentment elevades. Seminari 4D 

      Piñol Felis, Carme; Reñé Espinet, Josep Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2016)
      Què s’ha de fer amb un malalt amb transaminases persistentment elevades? Es mostren 4 casos diferents que permeten fer el diagnòstic diferencial, plantejar les proves pertinents i fer el tractament i les alternatives ...
    • Un recorregut per l’epigrafia medieval de la Seu Vella 

      Busqueta i Riu, Joan J. (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2017)
      Com a continuació de les sessions pràctiques de l’assignatura de Paleografía i Diplomàtica, i ara dins l’àmbit epigràfic, us plantegem, en una primer part, fer un recorregut per algunes de les làpides medievals que conservem ...
    • Análisis de la composición geométrica y perspectiva de una obra pictórica del cinquecento 

      Argelich, María Antonia (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018)
      Jacopo Robusti (llamado Tintoretto): Traslación del cuerpo de San Marcos, 1562-66, óleo sobre lienzo, 421 x 306 cm. Galería de la Academia, Venecia (realizado para la Scuola Grande di San Marco, en Venecia).
    • Análisis de la composición geométrica y perspectiva de una obra pictórica del quattrocento 

      Argelich, María Antonia (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018)
      Antonello da Messina: San Sebastián, 1475-76, óleo transferido de tabla a lienzo, 171 x 85 cm. Gemaldegalerie, Staatliche Kunstsammlungen, Dresde (realizado para la Iglesia de San Giuliano en Venecia).
    • Análisis de la composición geométrica y perspectiva de una obra pictórica del XVIII 

      Argelich, María Antonia (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018)
      Giambattista Tiépolo: La traslación de la santa casa de Loreto (boceto), 1743, óleo sobre lienzo, 124 x 85 cm. Gallerie dell’Accademia, Venecia (modelo preparatorio realizado para el fresco de la Iglesia de Santa Maria de ...
    • Construcció de mapes 

      Torres Tobeña, Anna Maria (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2018)
      Aquesta eina ens facilitarà l’aprenentatge de plasmar dades en mapes. En la gestió d’un gran volum de dades, és important plasmar-ho en un mapa per conèixer l’impacte real en el desenvolupament rural dels diferents territoris. ...
    • Sonidos consonánticos AFI 

      Calero Fernández, Ma. Ángeles (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
    • Producció porcina 

      Alvarez Rodríguez, Javier (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
      Conté les fases de la producció porcina.
    • Aprova la prova 

      Guitard Sein-Echaluce, Ma. Luisa; Rodríguez, Silvia (Universitat de Lleida. Suport i Assessorament a l'Activitat Docent, 2019)
      La teva missió és resoldre una prova relacionada amb l'entrevista i altres aspectes que s'han de tenir en compte a l'hora de fer la valoració d'un pacient.