Ara es mostren els elements 1-20 de 21

    • Apunts i pràctiques per al estudi dels processos fluvials 

      Batalla, Ramon J. (Universitat de Lleida. Departament de Medi Ambient i Ciències del Sòl, 1998)
      L’estudi i el coneixement de la dinàmica fluvial i de la qualitat i la quantitat dels recursos hídrics és un element bàsic per a la gestió hidrològica i, en general, per a la planificació territorial d’un país. En aquest ...
    • Morfología, processos i hàbitat en rius de muntanya 

      Batalla, Ramon J.; García, Celso (García García); Balasch Solanes, J. Carles (Josep Carles); Palau, Antoni; Sala, Maria (Sala i Sanjaume) (Universitat de Lleida. Departament de Medi Ambient i Ciències del Sòl, 1998)
      L’objectiu del curs és la descripció i l’anàlisi teòric i al camp dels principals elements biòtics i abiòtics (morfologia, processos i hàbitat) que constitueixen els rius de graves en conques de muntanya com a base per a ...
    • Apuntes sobre procesos erosivos 

      Batalla, Ramon J.; Poch, Rosa M.; Universitat de Lleida. Departament de Medi Ambient i Ciències del Sòl (Universitat de Lleida. Departament de Medi Ambient i Ciències del Sòl, 1999)
      Este libro de apuntes forma parte del material teórico de las asignaturas de Geografía Física Aplicada, Hidrología de Superfície y Conservación de Suelos, Degradación y Conservación de Suelos, Tecnología de Suelos, y Manejo ...
    • Notes sobre combinatòria: matemàtica discreta 

      Gimbert i Quintilla, Joan; Moreno Chiral, Ramiro; Valls Marsal, Magda (Paperkite Editorial, 2002)
      Aquestes notes pretenen ser una introducció a la Combinatòria Enumerativa, la qual s'ocupa dels problemes de recompte. Els continguts d'aquestes notes estan estructurats en dos capítols, un dedicat als principis, objectes ...
    • Manual d'eines de comunicació 

      Flores i Alarcia, Òscar; Verdú Surroca, Noemí; Brescó Baiges, Enric (2006)
      La comunicació és un puntal bàsic per al procés d'ensenyament - aprenentatge, per tant, en l'entorn telemàtic no se n'ha de prescindir. L'ús de la comunicació evitarà la individualització de l’aprenentatge i la sensació ...
    • Manual per crear una assignatura virtual 

      Flores i Alarcia, Òscar; Verdú Surroca, Noemí; Brescó Baiges, Enric (2006)
      El Manual d'assignatures virtuals és una guia d'orientació psicopedagògica per a crear assignatures virtuals i semipresencials, i sorgeix amb l'objectiu de facilitar la tasca del professorat en els diferents processos de ...
    • Mesura i mostreig de variables geomorfològiques 

      Vericat Querol, Damià; Batalla, Ramon J. (Universitat de Lleida. Grup de Recerca de Dinàmica Fluvial (RIUS), 2012-07-04)
      La mesura de variables hidrosedimentaries i morfològiques utilitzant sistemes comuns i homologats internacionalment és fonamental a l’hora de portar a terme projectes científics en el camp de la hidrologia i la geomorfologia ...
    • Metodologia per al diagnòstic hidrològic i morfosedimentari de cursos fluvials : l'exemple del riu Segre 

      Tuset Mestre, Jordi; Vericat Querol, Damià; Batalla, Ramon J. (Universitat de Lleida. Grup de Recerca de Dinàmica Fluvial (RIUS), 2012-12-10)
      El Règim Natural de Cabals (i.e. RNC) d’un riu, respon al rang complet de variació intra- i interanual del seu règim hidrològic, amb les seves característiques associades a una determinada magnitud, estacionalitat, durada ...
    • Electrical circuits (III). Interpretation 

      Solé Llussà, Anna; Aguilar Camaño, David; Ibáñez, Manuel (Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, 2017)
      Interpreting collected data and building scientific knowledge. Introduction to how to build scientific explanations related to the research topic from the collected data.
    • Electrical circuits (II). Planning 

      Solé Llussà, Anna; Aguilar Camaño, David; Ibáñez, Manuel (Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, 2017)
      Planning a systematic investigation. Presentation on how to plan an experimental inquiry attending to the proposed research question and the corresponding initial ideas about it.
    • Electrical circuits (I). Context 

      Solé Llussà, Anna; Aguilar Camaño, David; Ibáñez, Manuel (Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, 2017)
      Context orientation and posing of a research question. Introduction to the electrical circuits topic and introduction of concepts as components of electrical circuits (cable, light bulb and battery).
    • Appendix I. Table 1. Instrument for assessing pre- and post-test inquiry task. Each assessment level description is illustrated with an example obtained from the students’ test inquiry tasks 

      Solé Llussà, Anna; Aguilar Camaño, David; Ibáñez, Manuel (Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, 2018)
      This rubric allows the assessment of the main different scientific skills involved in an inquiry process. Each assessment level description is illustrated with an example obtained from the students’ test inquiry tasks.
    • La descomposició de la fruita (II). Planning 

      Solé Llussà, Anna; Aguilar Camaño, David; Ibáñez, Manuel (Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, 2018)
      Planning a systematic investigation. Presentation on how to plan an experimental inquiry attending to the proposed research question and the corresponding initial ideas about it.
    • La descomposició de la fruita (III). Interpretation 

      Solé Llussà, Anna; Aguilar Camaño, David; Ibáñez, Manuel (Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, 2018)
      Interpreting collected data and building scientific knowledge. Introduction to how to build scientific explanations related to the research topic from the collected data.
    • La descomposició de la fruita (I). Context 

      Solé Llussà, Anna; Aguilar Camaño, David; Ibáñez, Manuel (Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, 2018)
      Context orientation and posing of a research question. Introduction to the research topic: the decomposition process as an essential phase for understanding the life cycle.
    • Guia per a la publicació de materials docents al Campus Virtual 

      Universitat de Lleida. Unitat de Biblioteca i Documentació. Àrea de Serveis als Usuaris (Universitat de Lleida. Unitat de Biblioteca i Documentació, 2019)
      Guia per a la publicació de materials docents al Campus Virtual
    • Com afecta el temps a les nostres vides? Un projecte per aprendre a analitzar críticament les dades a secundària 

      Pifarré Turmo, Manoli; Cujba, Andreea; Cuellar, C.; Sánchez de Ocaña, F.; Solsona, K.; Mateu, I. (2020)
      L’ús diari i extensiu de les tecnologies digitals està creant grans repositoris de dades. Aquestes dades poden tenir un gran potencial per millorar la vida de les persones si som capaços de comprendre-les i fer-ne un anàlisi ...
    • Parlo català/italiano. Àudios 

      Rius, Agnès; Zannol, Loreta (Universitat de Lleida. Institut de Llengües, 2021)
      Parlo català/italiano és un material ideal per entendre i aprendre a parlar català o italià bàsic d’una manera fàcil i senzilla. Està pensat perquè un italià aprengui català i un català, italià, a partir de la comparació ...
    • Parlo català/italiano 

      Rius, Agnès; Zannol, Loreta (Universitat de Lleida. Institut de LlengüesEdicions de la Universitat de Lleida, 2021)
      Parlo català/italiano és un material ideal per entendre i aprendre a parlar català o italià bàsic d’una manera fàcil i senzilla. Està pensat perquè un italià aprengui català i un català, italià, a partir de la comparació ...
    • Guía Trabajo Final de Grado en Enfermería 

      Nuin Orrio, Carmen; Roca Llobet, Judith; Escobar Bravo, Miguel Ángel; Masot, Olga; Tejero Vidal, Lorena Lourdes; Martínez Rodríguez, Laura; Selva Pareja, Laia (Universitat de Lleida. Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia, 2021)
      El Trabajo Fin de Grado (TFG) es una asignatura de carácter obligatorio, con una carga de trabajo para el/la estudiante de 9 ECTS, que se desarrollará a lo largo del Cuarto Curso y que como establece el Real Decreto 43/2015 ...