Materials docents (educació superior)

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 53
  • Item
    Open Access
    Fonaments de metodologies en el marc de la recerca educativa. Metodologia quantitativa
    (2024) Ianos, Maria Adelina; Jardí Ferré, Andrea
  • Item
    Open Access
    Fonaments de metodologies en el marc de la recerca educativa. Metodologia qualitativa
    (2024) Jardí Ferré, Andrea; Ianos, Maria Adelina
  • Item
    Metadata only
    La resolució de casos i la intervenció directa en contextos reals com a mesura de suport universal en l’educació superior (subtítols en ANGLÈS)
    (Unitat d'Audiovisuals de la Universitat de Lleida, 2023) Petreñas, Cristina; Sansó Galiay, Clara; Ianos, Maria Adelina; Hinostroza Castillo, Úrsula; Ubalde, Josep; Jardí Ferré, Andrea; Sabando, Dorys; Puigdellívol, Ignasi; Torres Solé, Teresa; Farré i Perdiguer, Mariona; Sala Rios, Mercè; Florensa Guiu, Rosa
    La Universitat del segle XXI hauria de ser un entorn de formació inclusiu, que garanteixi l'accés, la participació i l'èxit de tot l’estudiantat. Això és especialment necessari tenint en compte l'increment del nombre d'estudiants pertanyents a col·lectius vulnerables matriculats a la nostra universitat en els darrers anys. Aquesta diversitat suposa un repte important per l’educació superior, repte que passa per universalitzar la docència i fer-la accessible per totes i tots. En el marc de la millora de l’accessibilitat de la docència, especialment per a l’estudiantat més vulnerable, la present innovació pretén implementar metodologies actives a través de la resolució de casos i la intervenció directa en contextos reals. La intenció és indagar de quina forma aquestes metodologies esdevenen un suport universal que faciliti la integració entre teoria i pràctica i l’afrontament dels processos d’avaluació de tot l’estudiantat, en especial d’aquell pertanyent a grups vulnerables (amb dificultats d’aprenentatge, discapacitats sensorials, problemes de salut mental, entre d’altres).
  • Item
    Metadata only
    La resolució de casos i la intervenció directa en contextos reals com a mesura de suport universal en l’educació superior (subtítulos en CASTELLANO)
    (Unitat d'Audiovisuals de la Universitat de Lleida, 2023) Petreñas, Cristina; Sansó Galiay, Clara; Ianos, Maria Adelina; Hinostroza Castillo, Úrsula; Ubalde, Josep; Jardí Ferré, Andrea; Sabando, Dorys; Puigdellívol, Ignasi; Torres Solé, Teresa; Farré i Perdiguer, Mariona; Sala Rios, Mercè; Florensa Guiu, Rosa
    La Universitat del segle XXI hauria de ser un entorn de formació inclusiu, que garanteixi l'accés, la participació i l'èxit de tot l’estudiantat. Això és especialment necessari tenint en compte l'increment del nombre d'estudiants pertanyents a col·lectius vulnerables matriculats a la nostra universitat en els darrers anys. Aquesta diversitat suposa un repte important per l’educació superior, repte que passa per universalitzar la docència i fer-la accessible per totes i tots. En el marc de la millora de l’accessibilitat de la docència, especialment per a l’estudiantat més vulnerable, la present innovació pretén implementar metodologies actives a través de la resolució de casos i la intervenció directa en contextos reals. La intenció és indagar de quina forma aquestes metodologies esdevenen un suport universal que faciliti la integració entre teoria i pràctica i l’afrontament dels processos d’avaluació de tot l’estudiantat, en especial d’aquell pertanyent a grups vulnerables (amb dificultats d’aprenentatge, discapacitats sensorials, problemes de salut mental, entre d’altres).
  • Item
    Metadata only
    La resolució de casos i la intervenció directa en contextos reals com a mesura de suport universal en l’educació superior
    (Unitat d'Audiovisuals de la Universitat de Lleida, 2023) Petreñas, Cristina; Sansó Galiay, Clara; Ianos, Maria Adelina; Hinostroza Castillo, Úrsula; Ubalde, Josep; Jardí Ferré, Andrea; Sabando, Dorys; Puigdellívol, Ignasi; Torres Solé, Teresa; Farré i Perdiguer, Mariona; Sala Rios, Mercè; Florensa Guiu, Rosa
    La Universitat del segle XXI hauria de ser un entorn de formació inclusiu, que garanteixi l'accés, la participació i l'èxit de tot l’estudiantat. Això és especialment necessari tenint en compte l'increment del nombre d'estudiants pertanyents a col·lectius vulnerables matriculats a la nostra universitat en els darrers anys. Aquesta diversitat suposa un repte important per l’educació superior, repte que passa per universalitzar la docència i fer-la accessible per totes i tots. En el marc de la millora de l’accessibilitat de la docència, especialment per a l’estudiantat més vulnerable, la present innovació pretén implementar metodologies actives a través de la resolució de casos i la intervenció directa en contextos reals. La intenció és indagar de quina forma aquestes metodologies esdevenen un suport universal que faciliti la integració entre teoria i pràctica i l’afrontament dels processos d’avaluació de tot l’estudiantat, en especial d’aquell pertanyent a grups vulnerables (amb dificultats d’aprenentatge, discapacitats sensorials, problemes de salut mental, entre d’altres).