Show simple item record

dc.contributor.authorPifarré Turmo, Manoli
dc.contributor.authorCujba, Andreea
dc.contributor.authorCuellar, C.
dc.contributor.authorSánchez de Ocaña, F.
dc.contributor.authorSolsona, K.
dc.contributor.authorMateu, I.
dc.date.accessioned2020-02-28T14:02:50Z
dc.date.available2020-02-28T14:02:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/68106
dc.descriptionAquest treball s’ha realitzat en el marc del projecte Erasmus+ SPIDAS -Strategic Partnership for Innovation in Data Analytics in Schools (Agreement number: 2017-1- UK01-KA201-036520). En aquest projecte, les universitats de Lleida, d’Exeter (UK) i de Pamukkale (Turquia) conjuntament amb els centres educatius de Maristes, col·legi Claver, Institut Guindàvols i 7 centres d’Exeter i Pamukkale han estudiat com ensenyar a l’alumnat de secundària estratègies d’anàlisi de dades.ca_ES
dc.description.abstractL’ús diari i extensiu de les tecnologies digitals està creant grans repositoris de dades. Aquestes dades poden tenir un gran potencial per millorar la vida de les persones si som capaços de comprendre-les i fer-ne un anàlisi creatiu. Aquest material docent vol contribuir a assolir aquest objectiu. El material consta d’un conjunt d’activitats per ajudar a l’alumnat de secundària a qüestionar-se la relació entre dades del temps i dades sobre la vida quotidiana. En concret, el projecte ensenya a l’alumnat a fer preguntes, a recollir les dades més adequades per a respondre les preguntes formulades, a identificar patrons i tendències en les dades que faciliti la seva interpretació i la presa de decisions fonamentada en aquest anàlisi.ca_ES
dc.description.sponsorshipAquest treball s’ha realitzat en el marc del projecte Erasmus+ SPIDAS -Strategic Partnership for Innovation in Data Analytics in Schools (Agreement number: 2017-1- UK01-KA201-036520).
dc.format.extent76 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightscc-by-nc-sa (c) els autors, 2020ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectAnàlisi de dadesca_ES
dc.subjectMatemàtiquesca_ES
dc.subjectAprenentatge basat en projectesca_ES
dc.subjectCreativitatca_ES
dc.subjectCol·laboracióca_ES
dc.titleCom afecta el temps a les nostres vides? Un projecte per aprendre a analitzar críticament les dades a secundàriaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.audience.educationLevelNivell educatiu recomanat: Educació superior i Educació secundària
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-sa (c) els autors, 2020
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-sa (c) els autors, 2020