Disseny d'una explotació de 1000 places d'engreix de pollastres ecològics a l'entorn de Santpedor (Bages, Barcelona).

View/ Open
Issue date
2019-10Author
Soler Baraldés, Jordi
Other authors
Universitat de Lleida. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària
Suggested citation
Soler Baraldés, Jordi;
.
(2019)
.
Disseny d'una explotació de 1000 places d'engreix de pollastres ecològics a l'entorn de Santpedor (Bages, Barcelona)..
http://hdl.handle.net/10459.1/68065.
Metadata
Show full item recordAbstract
Es tracta d'un projecte de disseny d'una explotació de pollastres d'engreix ecològics, al voltant d'una masia en el municipi de Santpedor (Barcelona).
Inclou, diferenciat en tres blocs:
Inicialment, el primer bloc, descriu la situació de l'explotació, les característiques de la zona i la implicació urbanística del projecte.
Seguidament, l'apartat tècnic, inclou l'elecció de la raça a utilitzar, el disseny i dimensionament de l'explotació, els plans de maneig dels lots, el pla de gestió de dejeccions i l'estimació dels resultats productius que s'obtindran.
Finalment, l'estudi econòmic valora el que suposaria dur a terme aquest projecte, tenint en compte la inversió total en material i infraestructures i l'estimació dels ingressos i despeses de l'explotació. Per acabar calculant els indicadors econòmics (VAN, TIR i Pay-Back) que demostraran la viabilitat econòmica del projecte.
European research projects
Collections
The following license files are associated with this item: