Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • English 
    • English
    • català
    • español
  • Login
Repositori Obert UdL
View Item 
  •   Home
  • Revistes UdL
  • Quaderns pràctics d'empresa familiar
  • Quaderns pràctics d'empresa familiar. 6 (2019)
  • View Item
  •   Home
  • Revistes UdL
  • Quaderns pràctics d'empresa familiar
  • Quaderns pràctics d'empresa familiar. 6 (2019)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Les empreses del sector agroalimentari davant la crisi econòmica

Thumbnail
View/Open
cpef_a2019v16n1p5.pdf (429.1Kb)
Issue date
2019
Author
Cardil Forradellas, Alba
Suggested citation
Cardil Forradellas, Alba; . (2019) . Les empreses del sector agroalimentari davant la crisi econòmica. Quaderns pràctics d'empresa familiar, 2019, vol. 6, núm. 1, p. 5-14. http://hdl.handle.net/10459.1/67906.
Impact


Web of Science logo    citations in Web of Science

Scopus logo    citations in Scopus

Google Scholar logo  Google Scholar
Share
Export to Mendeley
Metadata
Show full item record
Abstract
El sector agroalimentari espanyol ha tingut una gran evolució en els darrers anys, contribuint al creixement i a la generació d'ocupació estable en moltes zones rurals. Amb un procés de transformació molt rellevant en les recents dècades, sembla interessant dur a terme una anàlisi comparativa paral·lela a l'última crisi econòmica esdevinguda en el territori espanyol. Així mateix, en un ampli ventall d'activitats que abasta el sector en la seva globalitat, es troba el subsector porcí que, donada la seva consideració en el terreny agroalimentari, convé citar i analitzar. La majoria de les explotacions de tipus agrari i ramader són empreses familiars que presenten a dia d'avui nous reptes amb l'objectiu de sostenir el creixement futur. A la recerca de donar resposta a si les empreses procedents del sector agroalimentari subsisteixen o no les crisis d'aquest tipus, sembla interessant abordar un estudi que pretengui observar què ha passat en el sector amb l'objectiu de construir una tendència futura.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/67906
Is part of
Quaderns pràctics d'empresa familiar, 2019, vol. 6, núm. 1, p. 5-14
European research projects
Collections
  • Quaderns pràctics d'empresa familiar. 6 (2019) [6]

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to 
 

 

Browse

All of the repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to