ARTS 20 portades / 25 anys / 40 números

View/ Open
Issue date
2015Author
Rosell, Oriol
Dos Santos, Edgar
Morreres, Emili
Rosanes, Llorenç
Iglesias, Santi
Garrofé, Marc
Cantó, Joan Vicent
León, Noemí
Salvia, Mireia
Adrià, Jordi
Romero, Elba
Güerre, Tere
Tardiu, Nuèlia
Benavides, Marta
Isan, Anna
Oliva, Toni
Oró, Gala
Viet, Dominique
Villas, Oliver
Bisbal, Marta
Other authors
Borrell, Josep
Català, Francesc (Català Alòs)
Gabarrell i Guiu, Francesc
Suggested citation
Rosell, Oriol;
Dos Santos, Edgar;
Morreres, Emili;
Rosanes, Llorenç;
Iglesias, Santi;
Garrofé, Marc;
...
Bisbal, Marta.
ARTS 20 portades / 25 anys / 40 números.
Edicions i Publicacions de la UdL.
http://hdl.handle.net/10459.1/67506.
Metadata
Show full item recordAbstract
20 portades han estat les que han donat "la cara" a la nostra publicació en els darrers 21 números, d'aquí l'exposició en què les tornem a ensenyar generant un nou diàleg amb els autors que ens aporten la "nova" portada que avui ens farien.
La segona xifra ens porta als 25 anys de la revista, ja que en el marc del Cercle de Belles Arts, el gener de l'any 1990, Manel Garcia Sarramona fundava la revista ARTS.
I acabem amb la tercera, que representa els 40 números que han aparegut durant aquest camí, una xifra gens menyspreable en un publicació semestral.
Note
Catàleg de l'exposició fotogràfica ARTS 20 portades / 25 anys / 40 números, del 27 de maig al 31 d'octubre del 2019 a la Biblioteca de Cappont de la Universitat de Lleida.
EXPOSICIÓ: Organització: Universitat de Lleida, Vicerrectorat d'Activitats Culturals i Projecció Universitària. Comissariat: Oriol Rosell, Jesús M. Mauri. Reproducció de les imatges: Servei de Reproducció d'Imatge de la UdL. Muntatge de les fotografies: Indecor. Muntatge de l'exposició: Serveis Culturals de la UdL. CATÀLEG: Edició: Francesc Català. Maquetació: Edicions i Publicacions de la UdL. Textos: Joan Biscarri, Josep Borell, Francesc Català, Francesc Gabarrell. Disseny de portada: cat & cas.